lotosový květ

JINHUI HUANG 42 2013-04-25
lotosový květ puzzle z fotografie
42
11499
0:36
33
295

Lotus je národní květina Indie. Má zvláštní místo v mytologii a umění této země jako posvátná rostlina. V indické ústavě lze najít záznam informující, že lotos je národním symbolem. Podle hinduistické mytologie Brahma pocházel z lotosu, aby vytvořil svět. Samotný Lotus pochází od Boha Višnua, není divu, že je mezi věřícími hinduismu tak uctíván.

Nejlepších výsledků pro velikost 7×6 (42 dílků) Aktualizováno každé 2 hodiny

Nejlepší čas

  • 0:36Mudkip
  • 0:37Diama
  • 0:39Baca
  • 0:46bogusia
  • 0:48Magnolia
  • 0:49jolkali
  • 0:50(39)fun
  • 0:50(41)ewana
  • 0:51(39)ted49
  • 0:51(40)cvaca

Nejlepší přesnost

  • 33(2:28)a
  • 33(3:37)el
  • 33(4:09)kk
  • 33(6:44)KAJKA
  • 33(8:16)pele
  • 34(0:37)Diama
  • 34(0:54)jolkali
  • 34(1:08)gaga
  • 34(2:19)Magnolia
  • 34(2:36)Grazyna

Hrát podobné puzzle

indiekvětinykvětmiskatalířvyplněnývelkýpodílkvetoucí rostlinamalýfotografováníkterým sebarevnostzelenárůžovýrostlinaokvětní lístekrůžetrávakvětinovýmodrýdetailbotanická zahradajednoletá rostlinavytrvalá rostlinabotanikadivoká rostlinakvětplantážjaromakro fotografiebylinná rostlinaflórapřírodní prostředípedicelstonek rostlinyasie

Komentáře

ładna ok ok 39 OK 41 ok 43 40 42 tfe 40 41, bez błędnie ale bez bonusów. 41 ok 34 ok Yes! piękny kwiat!! 42 jest byłem blisko 38 OK 42 40 42, Pretty Cudo lotosu 42 48 ok 47 44 ;) 41 42 cudo piękna szelma na świecie piękny kwiat ok 48 39 bez blety, wynik 41 nie zachwyca 92 sprobowalam drugi raz i89 piekny 204 42 myłyslałam że kwiat lotosu jest bia KWIAT LOTOSU NIE POMÓGŁ 39 41. 39 43[. 43 43 73:) a ladybug landed on my screen while I was solving this ok. 39,ok. uuu,,,. 39,ok. ok jest 43 nigdy nie widziałam na żywo kwiatu lotosu xD 39,ok. 39 41,ok. 47, 39, 45,ok. 40, nieźle, piękny kwiat 33 ok 48,ok. 39 cudo ok :) 41... Łatwe ok hura nareszcie poniżej 100 jak zwykle ileś błędów 55 39 super kwiat 42 41 ladny ok 40 piekny 40 pierwszy raz zakwita raz tylko raz ... ok 40 ok 40 41 :) 43 39 Ok ok aj 47 36/40. rozrywkowo, a i tak za dużo punktów (41), ale warto układać na rozpęd :) Kiepski wynik ...jak zwykle piękna :) nie no ułożyła to jej 39 ;-D ładny kwiat uroczy 34:) bez podglądu - 41 ładny kwiatek latwe te puzzle wow! :) 39 42 54 OK ŁATWE śliczny jest ten kwiat ok 39 łe 60 43 śliczne bardzo fajna zabawa z puzlami 0 błędów - za mało szczęścia w ułożeniu klocków :) z 1 błędem :) właśnie pierwszy raz spróbowałam te puzzle spodobały mi się piekny kwiat ok. ok... oki 41 super oki 41 40 ok ładny! udało się 40 ok fajne ,polecam fajne 42 bez podglądu :) 40 40ok 39 - lubię kwiaty dobrze się układa ale bez wpisu na listę. 51ok ekstra mam 112 p 101, 07:53 42 piękny śliczny kwiatek ok !!! bardzo ladny piękny kwiat ok Piękny. 40,szybciutko poszło łatwe ,ŁADNY... 43 dosyc latwe ladny kwiat 64 70 2 miejsce 34 0:-) ok Piękny kwiat :) 49 Układanie puzzli poniżej 100 elementów nie ma sensu,ponieważ zależy jedynie od losowego ułożenia puzzli na starcie. Przykładowo-nie popełniłem żadnego błędu a przypadek sprawił ,że udało się ułożyć w 41 ruchach (nominalnie 42). Pomimo tego zabawa obrazek ładny. Piękny kwiat 39 55-robię postępy! !!! 67 :) ssliczny lotos piękny kwiat 39 Piękna powinni :)) to mój pierwszy puzzel na ipuzlle :) dzięki za miłą zabawę beautiful mój wynik 50 WYNIK SŁABY ,ALE UDAŁO SIĘ. :) :) 42:) łatwe, ale dobra zabawa piękny jest piekny :) 40 :) :) ok. ładne lubię kwiaty cudo natury 40 40 :) ok ok 48...ciekawy ale wcale nie taki piekny... 55 43 ;]] 40 40;) łatwy i piękny obrazek 40 47 hurra! piękny kewiat 202 ok, łatwe 50 39 i 39. I tak ciagle. dzięki 75 nie jestem zachwycona swoim wynikiem hurrra :)) :P ładne Piękny jak zawsze :) układałem w ciemno.. to jest super!!! te puzzle były strasznie łatwe piękny :) afsgs 42 40:) 44 :) 63 to nie było łatwe :D ;))46 47 :-) :_ poprawka39 :) 41:) 59 udało się nonka przepiękny kwiat 41 ok Udało się w 30 ruchach ale jara Dosyć łatwe! tylko 39 ja to zwycięzca łtwy :) ładne super 40 łatwe i przyjemne lol fajne:* cudo super kwitek ju hu udało sie hurra latwizna good Fajne. Pierwszy raz mi się udało ułożyć z tylu ile jest sztuk 41 :))42 przepiękny kwiatek i łatwy :3 Lubię to Fajne! piękny jest super 40 !!! 41 41 ... To dla mnie przyjemność. ok ... jejjejejjej 40 41... 45 =^..^= kwiat piekny jak kazdy inny (*_*) piekny kwiat 42 nice:) wow,pierwszy raz udało mi się ułożyć puzzle tak szybko (tak, wiem że były super łatwe) ok piękny kwiat ładny ten kwiat ok 49/// :) Piękny :) fajny kwiatek ladny 43... Lotos jak lotos 39

Hodnotit tuto hru

Ještě nikdo nehlasoval - buďte první Váš hlas:

Přidat komentář

Další puzzle z kategorie Příroda