Church in Romania

(c) Bidouze Stephane 88 2009-12-27
Church in Romania
88
5287
151

Play similar puzzle

comments

ok 51-Ślczne. slabo moze bedzie lepiej 54 54 51 =^.^= ZA DUŻO 52 bez błędu.....51 57 Elzbieta 52 ok 53 Bonito!! Piękny Ładny zabytek jest 96 a takie to wcale nie inne niż w Polsce ładny ho ho 57 cudo 83 ok :) 62-, jest ok 50 fajne 53 ok ładne ojej ok Ok! tak lubie 53 ok OK na spokojnie 53 :) :) 80 słabo 56 56 80 90 Ładny widoczek. 63 51 ladny widoczek W takim kościele to jakoś bliżej do Boga 74 lubię to WIĘCEJ TAKICH!!!! malowniczy krajobraz-53 72 widok przedni piękny plener 53 55 :) ok ok piekny widok ... OK 93 przyjemnie :) albertosa@wp.pl 61 ole 53 64 ladny widok pięknie piękne i łatwe Ciekawy kościół - MELCIA 53; spróbuję jeszcze raz ale już nie dziś , widok i kościół wspaniały zabytki przepiekne ok lubię Piękne widoki śliczny kościół malowiczy pejzaż ok ok piękna okolica i malowniczy kościółek 62 66 udało się 94 95.. Podoba mi się. :-) 61 60 54,ale ok. super lubię widoki oki 52 uroczy zakątek :) Cudowne miejsce. 56 =^..^= 62 Najtrudniej zawsze z zielenią a tym razem też płot super ok piękne oo ok milo bylo tam nie byłam ale ładny Kościołek !!! 51. Wreszcie udało się bez błędu. Nie lubię tego kształtu kawałków. Wrr... ;) 58 sielsko-anielsko super 48 :) prawie, prawie :) beautifully tricky 57;to niebo... fajne,przyjemny widoczek supcio oki ok 64 sporo, ale sympatycznie się układało. 53 jak dla mnie za dużo było trawy, chmurki poszły gładko Poległam na niebie - w sumie 60. A sam obrazek - kwintesencja sielskości - uroczy. Bardzo urocze miejsce Super puzzle easy boski ELO :D fajne :) SUPER za dużo na rekord 50 oki Zaweka to vrft wertka na byhujka na btgyhka ta bgtyhka my nhyujrfed się nhujka kto ngtyhka php btgyhka hyujka? ciekawe Przepiękny obrazek :) przepiękne tak super 49 :) ok 51 Uroczy, sielski widoczek :) Ok.52 A to ci kościół super do układania spoko ;) fajne :) dosyc latwe ok... 58 48 ok 51;-) ok super Bardzo fajny widok :) i kościółek :) ;;;

Rate this game

no votes yet - be the first Your vote:

Add comment

Other from this category