Covered Wagon

(c) Patricia Hofmeester 204 2010-09-08
Covered Wagon
play again play next
Two-horse carriage Two-horse carriage 78
204
5290
205

Four-wheel wagon, with a characteristic linen roofing in the shape of an arch, is indispensably associated with the Wild West. However, such wagons were also commonly used in Europe as early as in the 16th century. In America the covered wagons were used for everyday purposes since 18th century. From the middle of the 19th century the wagons were commonly used for traveling across the Great Plains towards the West.

Best results for 17×12 sizeUpdated every 2 hours

Best time

Best accuracy

Play similar puzzle

carsroad transportcoveredbrownlargeoutdoorridinghuman settlementmountaindrivingvillagehorsestandingfieldvehiclegroundbrickdrawncarriagewheelcartwagonpullingland vehiclepulledcumulusspokerural areadirtland lotplainhistoricsoiloregon trail medium

comments

dobrze 43 nie wieze super 43 ok 35 37 BEZ BŁĘDU ALE NA LIŚCIE BRAK 38 ok 39 zalogi brak 39 d 49 38,ok. 38.ok. dobry Wio 37. 37 38, 42, 39 kryty woz-43 WÓZ jest cudo 40,ok. fajny wóz :) ok grand 41 :) MOCNY JAMAMTAKISAM OO ... stary wóz 38 37 37 Superiwo 37 ok Cyganem chciałbym być ...... 37 ok :) ok 37 ok 37 i dwa błędy fajny wóz 37 42 38 38 :) ok ok emocionante a corrida do ouro na america ,Hoje eles colhem o que plantaram.parabens povo americano............. super. 36 stary wóz 37 ok 37 brawo 37!!! 41 ok 36:) ok 42 Wspaniały eksponat. 37 37 =^..^= 40 38 ruchów :))) łatwe ok stary wóz 0 xxzsawedrghuvbj bh nbńgvb gbvfvjn cm mcvbcnngs cxbndcxmncdxxzxcvbnfgbngfvbghngfvbnvbbbbbnnnjj,nbvdcxdsdcfvbnmnjhgvcfxzAsdf ghbgfdsffhhbb Tu siedzial Bolek I Lolek 48 podróż była chyba ciężka fajnie!!! 38-ha! ale jazda 38:) super 58 :)) 37 ok fajny stary wóz . ok :) kjhihluhimbjkhulyhjlikklliuullphjjjjji;jiylpolopop[uyo9puio90p0=89-==09p-9 -0-9=9089--=-0lkjkp,.,;j'lg[[uyppt]u]yu[/npip[]h]]jkff[;[uu] f]]hlj[g]gjlouy[t]u][]t]u[uoi] y]tu[ui[[]yt[uy]u[u[uyt]u[]y 95punktów 45 37 ok Dziki zachód. urocze39 dupa ok układając wspominałam filmy o dzikim zachodzie. 51 super 38 37-mniej się nie udało oryginalne zdjecie fajny 37 fajna fura:) fajna fura:) proste dziś już takich nie widać 37 nie dla wyniku tu jestem, lecz dla dobrej zabawy NIEZŁA BRYKA Super :) ok Stary wóz, bo dziś już raz, że prawie nie ma wozów, a już tym bardziej krytych. Takie występowały dawniej, bo kto dziś ma taki wóz !!! fhg fajne a koń spoko Super Łatwe 37 ok 38 stary wóz. :P 41 jak na pierwszy raz to całkiem nieżle udało sie wóz Drzymały tak by się dziś przydał :) nie zły wynik 73 53... WoZ38 lolXD ok Ze nam sie udalo 37 bnfgfhfbnfghfbhfhsdtwdbhjkjkcfhfhkjgyfrftffdrfyftegyghswdgbchgdxhcjxhuhxjch udhchusydcsudychsufdsyftftedtgyuf 36... :) ole :) :) stary wóz :D ### 40 ### ftuytyyyyyyyyyyyyyyg ekstra przeszłość historyczna 38 :) dobre hehe superrrrrrrrr:):) 36 good to były czasy Jak Wy kochani to robicie, że macie tak mało ruchów ? Ja bez pomyłki mam 36 ! bcxvbxcvb 43 szału nie zrobiłam super super fsgbnfffffnvbngbhgfvgbf gfghfg gfhhfgvh gbvgfhgfbh g fybvvfvgbfgb v vbbv bbgbbhn bhhnh b b b bhb bbnbnnn hnn Ładna zabawka :):):):):):):):):):):):):D:D:D:D:D:D:D:D SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER :) :D ok www.facebook.com 38, ok pamietacie domek na prerii? :P :D zzzzz 1 :P słabe noob ;] Bardzo łatwe;-) łatwe extra Bardzo dobre. ok Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma, za mojego dzieciństwa straszono nimi dzieci ;-} extra EXTRA fajne hurra ...i te hamulce... Moja młodość i Cyganie w swoich krytych wozach, to były czasy. wrrrr (@_@) bvvhjfbdjxbgjdbgdvgbxkgbdkxghfgfghfgkxgfkgfxkgfkghfgfgihggfhgkfhgfhgfkghfug hkfghfkghkgj super samochodzik. chodzi bez paliwa. ekologiczne wio...... y :) super ok super 37 ok 34 :) 44 ..jak do tej pory to najlepszy wynik....oczywiscie moj... Dawne czasy :) Przyjemna zabawa 37 ok 37 udało się i jestem na liście:) Bardzo fajny obrazek do ukladania. Trzy kropki. Zapraszam. ;) fajna bryka

Rate this game

no votes yet - be the first Your vote:

Add comment

Other from this category