Prága éjjel

(c) Ivo Brezina - FOTOLIA 60 2007-02-04
Prága éjjel
60
2389
189

Prága (Cseh Köztársaság) Csehország fővárosa és legnagyobb városa. A Csehország középső részén, a Vltava folyón található "száz torony városa" és "arany város" néven is ismert. A prágai vár a világ legnagyobb ősi kastélya, körülbelül 570 méter hosszú és átlagosan körülbelül 130 méter széles. A fotón a gótikus Szent Vitus-székesegyház is látható.

Fotó:

A 10×6 méret legjobb eredményei2 óránként frissítve

Legjobb idő

  • 1:36 - elkusi
  • 1:45 - Mira
  • 1:46 - ewana
  • 2:11 - maja
  • 2:13 - ikaa
  • 2:14 - claire
  • 2:23 - Iza
  • 2:25 - Gosia
  • 2:32 - mańka

A legjobb pontosság

  • 50 - jola
  • 51 - law
  • 52 (1:45) - Mira
  • 52 (3:41) - biagio
  • 52 (5:19) - krzysiek/g
  • 52 (6:01) - MagdaB.
  • 52 (11:26) - dl
  • 52 (18:35) - mmmmm
  • 53 (2:23) - Iza
  • 53 (2:31) - ikaa

Játssz hasonló puzzle-t

városvárostemplomvárpalotatoronynagyépülethomlokzattájékozódási pontszabadtérióravízkilátásháttérelülsőhelyimádatturisztikai attrakciótemplomtoronytemplomtoronyközépkori építészetklasszikus építészetszürkületnapnyugtaestetornyocskamagasvilágfelhővéglegesszent helyekfelhősszékesegyházplébániakúpwaltdisneyeurópaprágacseh köztársaság könnyen

Hozzászólások

Piękne światło! molto suggestivo super! 59 60 63 Good puzzle. Lovely night skyline. 59 57, wynik średni, ale widok cudo! 109 piękne zdjęcie. wynik 81 56 Piękny jest i każdej porze roku. 82 Piękna ta katedra ale aż 97 kroków, kiepsko bylem zwiedzilem ładne udało się ładny wynik 77-może to szczęśliwe siódemki:) :) piękna Praga - 58 Piękna Praga 76 76 bardzo ładny widok 60 Piekne jak Wawel,wynik 62 69 jako tako,ale widok piekny :) 96 bajkowy widok 102 :) ha 71:) spacer po Pradze nocą... bezcenne :) 59 :) ok 86, niezapomniany widok.... udało się !!! 67 ok udało się :) 64 ok :) ok.64 ok mily widoczek i poszło przepiekny widok noca znaczy 62 :) 52 65 całkiem , całkiem a Praga cudna! 59 88 co za widok 57:) :) ciekawy widok 67 84 yh hgph udało się 63 113.. 63 widzialem z daleka przejezdzajac'''''''''''''' ole Piękny widok... Mój wynik to 59 Piękna ok OK ładny widok -62 fajna panorama :) pieknie tam... piękne :) wspaniale Byłem tyle razy w katedrze u św. Wita, zawsze cudna :) OK cudeńko!!! Praga przepiękna!!! mam 5 lat i to ułozylem!!! super widoczek c bardzo fajne super zobaczyć to na żywo.... nice Pewnie jeszcze kiedyś przyjadę do Pragi nocą ;) spokooo bardzo fajne oki Super Praga nocą Chmurki trochę trudne :) Piękna Praga :) Ładnie Praga wygląda w nocy... Jestem początkująca, ale podobało mi się. 59 ;) Są przepiękne, a ja tam byłam i rownież mi się podobało. :)) chuuujoooowe:D ok super super ładny widok ,szybko się układa ok 108 wiecej od najlepszego. ;DD piękne... :) śliczna Praga ;] troche trudne łatwe b.ładny widok świetne... ok fajnie się układa, będę jeszcze raz układać 58 też piknie :) ok 60 ;-( Kurde, trudne! ok ok przecudne!! hmm,ale mi wstyd...musze poćwiczyc...i tak zabawa super! piękny widok , wynik 58 moglo być lepiej nieżle 68 trzeba poprawić ok ekstra Bardzo ładny widok Bardzo piękne Wasze puzzle Cuda to są. bardzo 5! (ale na zywo widok bez porowniania;-)) POLECAM! Niesamowite zdjęcie:) przepiekny widoczek :) Piękna gra świateł. 59 - też nieźle 67 - znowu za duzo łatwe :/ :) ok fajna ukladanka, tylko nie wiem czemu wynik zalezy od ilosci ruchow a nie od czasu...???!!! niezłe, udało mi się nareszcie coś ułożyć Łatwizna o.k PRAGA CZESKA JEST PIĘKNA ! chcialo by sie pozwiedzac....nie bardzo ciekawe okay fajne to coś;) wow wcale nie były trudne :) podoba mi się ten widok.. ładny widok pragi i win again she cheated ..sarah did interesujace,dla relaksu dobre,ladny widok noca :) fajniutkie :) a jeszcze piękniejsze na żywo, polecam, warto :) Piękny widok Pragi piekne Incredible Photograph! pretty Śliczny obrazek ten kto robił to zdjęcie ma naprawde talent do fotografowania. ale przyznaje układanka nie jest łatwa:-) łonderful zarąbisty obrazek biagio e justyna super obrazek spoko fajny obrazek:) super są:) sa oki;p;p;p;p Fajne wow jaka podnieta haha bardzo łatwe tylko 145 ruchów Cienie i półcienie , ewentualnie może być miasto nocom.... party into the night. Ciekawe zdjęcie, ciężkie elementy, wszystko się chrzani. Lidl jest tani i do bani xP yea The fashion- Like Knives moja songa xxx Proste ale na liscie nie mam szans byc nawet w najprostszych puzzlach;( chmurki są najfajniejsze Fajne puzzle fajne to juz prawie osleplam :) luks niebo jest troszke trudne ładny obrazek trudne xd ok ładny widok FAJNY WIDOCZEK fajne ładny widok;) :lol: Moja ulubiona układanka!!! krzysiek/g dałam rade:D OK NOOO latwizna OK gupie jak but fajneeeeeeeeeeeeeeeee

Értékeld ezt a játékot

még nincs szavazat - légy az első A szavazatod:

Megjegyzés hozzáadása

Más ebből a kategóriából