Castelo Himeji

1.0 (c) koi88 - FOTOLIA 48 2007-01-26
Castelo Himeji
48
3519
173

Castelo japonês localizado em Himeji, na província de Hyogo. É conhecido como Castelo da Garça Branca. É uma das mais antigas estruturas sobreviventes do Japão medieval.

Foto de

Melhores resultados para o tamanho 8×6Atualizado a cada 2 horas

Melhor tempo

  • 0:41 - Artorius
  • 1:07 - ewana
  • 1:09 - Trista
  • 1:13 - Mira
  • 1:21 - atk
  • 1:32 - ikaa
  • 1:35 - pogues56
  • 1:42 - eli
  • 1:43 - oskarinio

Melhor precisão

  • 39 (0:42) - Artorius
  • 39 (1:32) - ikaa
  • 39 (9:02) - Meg
  • 40 (1:13) - Mira
  • 40 (1:45) - petta
  • 40 (1:47) - ewana
  • 40 (2:02) - atk
  • 40 (4:31) - Trista
  • 40 (4:43) - ruda

Organize quebra-cabeças semelhantes

cidadetêmporaigrejaflorcastelopaláciojapãotorresentadoamplacoberturaconstruçãofachadacasaexteriorpequenorelógioáguaárvoreverderelvapastagemfrentearquitetura chinesaarquiteturalugar, colocaradoraçãoatração turísticasantuárioarquitetura japonesasítio históricoarquitetura medievalpedraarquitetura clássicamosteirotorrenuvemfiniallugares sagradosovelhaprimaverasantuário de xintoísmopagodecastelo himejiásia muito facil

comentários

Nie podoba mi się układanie tych puzzli wg nowej formuły. Poprzednia wersja była super!!! ok tym razem trochę lepiej - 53 123 :( 54 65 Piękny zamek OK Ależ piękny!!! Chmurki i azalie mnie wykończyły - 62 jest (45) Ładne wielbłądy. cudo 59 ojej ale cudo 85 Baba Jaka mieszka,wynik 53 Super zamek ale 58 naprawdę ładny! ale 48 51 :) Piękny:) 55:) 99 pomieszkałabym tam - 48 :) zieleń znów mnie pokonała-54 równiutkie 50 :) Piękny zamek. piękny widok Chciałabym zobaczyć ten pałac na własne oczy piękny kawałeczek świata 47:) :) 59 56 :) . ok. zabytek pierwsza klasa 46 widok piękny,wynik nie 46.. 50 59 53 :) Pięknie 52 mogło być lepiej poprawiłam na 47 =^..^= ladny... żadnego błędu :) 47 ole 57 =^..^= śliczny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 238 54 Może by tam zamieszkać ? 51 super coza git grosz za weekend w takim miejscu :) trzeba mieć sokoli wzrok by ułożyć je bez błędów gratulacje wspanialy zamek.Fajnie sie ukladalo. trudne llllllllllllll 44;łatwy taki sobie piękne:) czy aby istnieje naprawdę? Piękna budowla, ale ułożyć ją nie było łatwo Są do bani. super 46 fajnie sie uklada:) YES I FUCKING WILL! Now get the marital bed ready -x- Will you marry me, Sophie? ok super ok piękny widoczek Mogłabym sobie w takim mieszkać ^^ Pięknie tam jest! nice dobre pretty, need more puzzle pieces MHJ 57, ale zawsze coś ^^ I naprawdę podziwiam nie tylko ten piękny widok, ale osoby, które wykonały to w 39 ruchach ;) piękny obraz zamek - Biała Czapla, byłam tam, 45;) miałam aż 42 ruchy... piękny i z przyjemnością się go układa, tak uspakaja. niby łatwa ale ciekawa fajowe Proste i ładne. :)) super!!!!! ok 47 ;-( takie ooooo ooooooooooo Bardzo fajne puzzle i świetnie się je układa. Bardzo ładny ten zamek :) Fajna gra ;p :) bk ok może być Bardzo dobra zabawa dla cierpliwych.EGO. fantazja :) Fajne są... warto układać!!! stary ,ale jary--60 śliczne 10 Japonia rulez :) ???...nååja...vi var var for gode! fajne Super ale trudne oki super a jednak za długo układałam superrr:D bardzo ciekawe Ale zamczysko Udało sie ale nie jest super fajne puzzle bellissimo Piękny ! Większość obrazków to perełki.Jestem po raz 3 - idzie mi coraz lepiej:) Ciekawy rysunek.Łatwy ale bardzo przyjemny super zabawa Świetne puzzle, ale za szybko mi nie poszło:) dobra rozrywka 61 porazka,,,, choc na pierwzy raz wcale niezle super widok pozdrawiam.. ulozylam... :) ale nie bede sie chwalic w ilu ruchach... :P:P puzzle bardo fajne... polecam są super te puzzle Beznadziejnie układacie puzle! mbhc ok super zabawka rewelacja Jest piękny PRETTY PICTURE Ciekawa pozycja zeby tak to zobaczyć . Świetne ;-) bardzo ładny obrazek tez fajniutkie :) bello!!! lidia, argentina fajna ta chatka puchatka fajne puzzle bradzo mi sie podobaja ino ja układam dla rozrywki a nie rywalizacji pozdrawiam super że są , dzięki, życzenia noworoczne - naj,naj,naj.... lepszych wyników- dla wszystkich którzy tutaj zaglądają i układają ladny obrazek i nie trudny do ulozenia . sa super .basia piekny obrazek pozdrawiam tych co wpisuja się na liste Przyjemne dla oka no i egzotyczne niejest ładwe czeba czeprliwosći i czsu suupper hahaha a takie niby łatwe proste sa te krajobrazy:) puzzle może nie są trudne ale nie wierze że ktoś za pierwszym razem ułożył je w 42 ruchach z pamięci:-/ interesujace fajoskie spoko fajny super ciężkie ale do ułożenia trzeba się dobrze wpatrzeć obrazek uuf zamek piękny ale troszkę się namęczyłam :)) ale ciekawa architekturka baaardzo fajne :D to wcale nie takie proste jak sie wydaje happy doing fajne nudne i łatwe całkiem fajne No trudne Nie powiem łatwe to one nie są ale jak się chwile posiedzi nad nimi =) Szacu dal tych co zmieścili się w 40 stu ruchach...szacu ekscytujace

Avalie este jogo

1.0 Sua classificação:

Comente estes quebra-cabeças

Outros nesta categoria