Cățeluș husky siberian

Dmitry Kalinovsky 24 2016-01-25
Cățeluș husky siberian
24
9533
322

Siberian Husky este o rasă care a fost crescută de tribul Chukchi, care trăiește în Siberia. Câinii din această rasă, deși nu sunt foarte mari, sunt foarte duri, puternici și rezistenți la temperaturi scăzute. Triburile siberiene le-au folosit ca câini de vânătoare, au tras și sanii cu vânatul vânat sau lemnul. La începutul secolului al XX-lea au apărut în Canada, unde au fost repede recunoscuți ca câini de sanie excelenți și în câteva decenii au devenit populari în America de Nord. Rasa a fost adusă în Europa la mijlocul secolului al XX-lea și a câștigat rapid simpatia nu numai în mediile asociate sportului de câini, ci și în rândul celor care caută un animal de companie de familie.

Cele mai bune rezultate pentru dimensiunea 4×6Actualizat la fiecare 2 ore

Cel mai bun timp

  • 0:17 - xxx
  • 0:18 - Diama
  • 0:18 - Puchałke86
  • 0:19 - fun
  • 0:20 - Puchałke
  • 0:21 - ewana
  • 0:21 - terM
  • 0:22 - jolkali
  • 0:23 - gerdi
  • 0:23 - xxxhttp://www.ipuzzle.pl/puzzl

Cea mai bună precizie

  • 16 - terM
  • 18 - Baca
  • 18 - ula1
  • 18 - hofil
  • 18 - xx
  • 18 - jola G
  • 18 - fun
  • 18 - jolkali
  • 19 - jagoda
  • 19 - Mira

Joacă puzzle similar

animalanimalecanadastândmaromareîn aer libermicouătoarepermanentverdecampiarbăalbastrunaturăfațăpuțincarnivorbotrasa câineluicățelușcanidecâine de companiemustatidrăguţmamiferlavandăalbziuavertebratanimal terestruierboasăcâine de sanieiriscanislupursluncăfamilia ierbiiamerica de nord foarte usor

comentarii

Szkoda , że to takie krótkie , ale uważam że mimo wszystko zwierzak na obrazku jest sympatyczny Bardzo fajne puzzle, polecam. ok i will die /from love Śliczny pieseczek demoniczny łał zdobyłam wynik 30 32-super a piesiek sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet chce takiego:-) dobre to jest super Such a sweetie/Cutie:D Słyszałem że te psy ciągną zaprzęgi super 22 uwu ale fajny 22 24 Łatwe, ale fajne :) 28 Nie jestem jeszcze tak dobra ale mam 38 sekund łatwe mega super!!!!! söt liten valp ok fajny 24 fajny pies ukladanka 28 to dużo czy mało ? superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr słodziakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk oboe wynik to 100 Puppy nya en söt liten hundvalp ładny bardzo lubię to ! 22 =^..^= Słodziak zajebiste XD Pozdrawiam układaczy puzzli. 22,super wow fajnee xd 32 ;) ok 22 22:) :) to było najłatwiejsze na świecie. milusi N XDHDCEB kammar hem nästarååå 24 ok 54 świetny piesek wynik 20 :) super 22 :) 1 błąd Super psiak, 22 :) 23. cienko Uroczy szczeniaczek 22 ładny piesek i wynik też 23:) SUPER 22,ok. 22, 23 22 ok 24 ok 22 jest ładne szczenię 25 super Wynik:22 cudo w 26 superowy i łatwy 1 Ha ha śliczne szczenię :)) łatwizna wynik 24 wynik 23 Łatwe to hghgff vfch fvd djefj ok S nie tak zle22 ok 25 może być Jaki słodziutki ten piesek 22 ale mi się dziś udaje! :) fajna gra hurrra Super piesek extra! :) 28 supcio!Słodziak!!! !!! !!! !!! !!! !!! b! hfvfbbhm. jnhughvu oki hejak hasky bardzo latwe słabe jaka data! :) 26 Fifi 24 ok ładny szeniak Super juppi nfvnvmvn ;] 42 fajne i0pu90pu9uopi fajne :> super słodki piesek. lubię te puzzle. 22 24 To super ze ulozylam fajne 22 super! ijhukjluiolkllhjkgftuhgh Juuupi! 30 suuuuuuurgklrgders0tgprgiofd; tdr cool jestem najlepsza hihi 26 ? za duzo ! huraaaaaa 34 nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee 22 :D jestem super Śliczny szczeniaczek 22 łatwizna 30 Ładny piesek!!! JE JE JE MU MU MU MU DZIENKI 22 super!!! hah 22 22 30 mi,ly pies ek Jej 18:) 22 SUPER NAJLEPSZE NA CAŁYM ŚWIECIE MÓJ WYNIK TO 12321 WOW wow do dupy słodki psiaczek hej głupie :) 22 slodki śliczny szczeniak 26 22 słodki piesio macie super puzle Było bardzo łatwe xD Jets 22 24 łatwo śliczny 22 cześć co robisz bo ja układam puzle jak chcesz to układaj ze mno pozdrawiam cię jak masz na imię pozdrów magdę kielczewsko super 22 oszusci superrr zabawa 22 ok proste! 22 ruchy 22 ruchów super 75 22 super pies Brawo ja :) piękny piesek 22 cbgvbfrtgxdtgt 22 wanie easy peasy lemon squeesy bvjfghf ,kvnvbnb 22 super gg 22 mmm 22 34 ok miła gra 22 22 haski fajne 22 :) 22 ok super 22 super słodki Urocza psinka julka waszak muj wynik 32 22 24 ok łatwe :) elo faajne to 22 Fajne :) 99 22 romek ren good okej DZIĘKI super puzzle, polecam Bezbłędnie. super brawo JA 22 milutkie fuck the police ffa 22 dupy nie urywa małe jest piękne ;) Ok To bylo latwe okej!!! hih 22, próbuję dalej 22 fajny21 22 ok slodziak pies i kot 22 :) 22 Fajowa mordeczka - wynik 34 sukces 22 E: Superowy ten Hasky !!! ;3 M: Ten piesio jest wspaniały!!! On ma taki słodziutki pyszczek, aż mam ochotę go przytulić ♥ slodziak OK 22; 26 TWOJWZNLK32 ładny piesek ładny piesek ładny piesek 22 ładny piesek WYNIK: 19 22 27 22 śliczny Super ale fajne puzzle dla 5 latka ale fajne puzzle 22 BYŁO ŁATWE. ok fajny piesek 22; mam cały czas 44 hau hau 21 22 Bezbłędnie 22 i nic z tego? ;( 22 hu UROCZY PIESIO Adam SUPER!!! Udało się :) 22 22 fajna mordka 1 22; j milusiński 20 ładna psinka 22 44 ok 22 18 ok!!! 22 śliczny . 22 ale to chyba mało.. 22 Piękny szczeniaczek 22 22 22 24 19; (3-cie miejsce na liście)!!! 22 22 ta dam 20 19 ok, jestem na liście!!! 22 jestem na liście :) (22) 24

Evaluează acest joc

niciun vot încă - fii primul Votul dvs.:

Adauga comentariu

Altele din această categorie