Sömnad på färgglada tyger

10.0 Andreja Donko 70 2014-01-14
Sömnad på färgglada tyger pussel
70
15194
385

Alla hemmafruar kan lära sig grundläggande skräddarsydda färdigheter. Det är ett välkänt faktum att det är klokt att använda professionell hjälp med sömnad som är komplicerad, men alla bör kunna utföra så enkla aktiviteter som att sy på en knapp. Ändå är det omöjligt utan professionella sömnadsverktyg. Varje amatörskräddare bör ha en nål och tråd - andra tillbehör kan väljas i enlighet med personliga behov och smak.

servering kärl tabell inomhus- papper plast persika köksredskap läggning pappersprodukt rektangel design grön rosa magenta rum textil cirkel allmänt utbud pussel font pappersvaror kontorsmaterial materiell egendom lim tejp knapp modetillbehör handgjorda tillbehör tyg sängkläder drinkware smycke kopp polka dot sömnad sax punkt

Spela liknande pussel

Kommentarer

okwszystko się przyda 4343 OKjestbożżż, ile by z tego było maseczek...rozmarzyłem się 52ok?vbnmfajna układanka, trochę za dużo błędow -47bits:).42super!50444542a gdzie igła ?46BONUSÓW BRAK 45fun nya41:)okeypikusiopikusiopikuspikusiopikusiopikusiookniewiele braklo 41 .fajne puzzleokokUdało siefajneNIE BYŁO BONUSÓW WYNIK 42super!Armine4242Fajne, 51:)bardzo fajne kolory. uwielbiam pastelowe kolorki i moja najlepsza przyjaciółka także. sssuuupppeeerrr!!!:)42..;)hyyyok45./ok44ok42ok40[52]wow pasowały do tych serweteczek te kropki62jest4546.42 ok44,ok.ok.40,ok.mmm sewingha ha haja mam wynik :1998,ha mam najwięcej od was głópki dzidzia mała dzidzia jesteś o nie wy wszyscy jesteśćie głópkowatymi dzidziusiami;)))Udało się :).60jestfajne bardzo by się podobały mojej babci. bo mi nieFAJNYsiostra jest krawiec ,wynik 407646a gdzie IGŁA!!? 5450.ok.51po kilkuletniej przerwie wróciłam do układania i całkiem niezła zabawa43 ładne kolory :)cudokook44:):):(:)RACH CIACH4749przyjemnefajne kolory43 naprawdęFajne :**Elzbieta42o la laśliczna grafikateraz lepiej 42lipa 43słodkie:)Mogło być lepiej:)4243:)Fajne...?42434345:)4243OkDziś wynik: 43ok44okok;)nnnuuudddyyy yyyfajne41Jak ja nie lubie tych przyborow44 i jużatuty krawcowej4348 ładne koloryokoki42 ok43 mogło być lepiej45 :)43fajnie poprawić wynik..lubię te kolory431073, 2073,3073,ok424458super39:)424543Fajna układanka. Lubię kropki i groszki. 49.wiosenne szycie 4848. Co można uszyć z takich słodkich groszków?:)44 1błądWerafajnie42.bardzo miłe434746kolorowo, tak wiosennie :)42 :Drelaks - 43Mój wynik 45 :-). Robię postępy, ale wciąż jeszcze przeważają u mnie trzycyfrowe wyniki. Puzzle bardzo sympatyczne i w ładnych kolorach.:)ocena 1010miłe barwy, i miłe te kropeczki, ale niestety 5344,latwe46, brak zdolności manualnych, dlatego taki wynik :)Ta gara jest super bo ułożyłam po raz pierwszy jakieś puzzleok:):)43ŚWIETNA ZABAWA :)434544anikano no, nieźle - 4849:):)okSpoko:)już lepiej 45kiepsko 5247 ;)...no to można szyć...ok57 ;) ♥47 drugie podejście do sympatycznego obrazka+Kolejny ułożony.:)bardzo latwe45, niezle "szylam"101robótki ręczne, moja słaba strona47:(;)tylko 41 :):)...;)za długo mi to zajeło a mam już 11 latruda :P najlepszaruchaj się mała dupowalcie sie jestem najlepsza3 miejsca lepszy, 41!44 ruchy i 44 miejsce... absurd.75, lepiej :)83, niezłeprostesssuuupppeeerrr65 zlelepiej szyć niż pruć...okok.hura!!! !!! !!!dupnehura!!!4847ok:)q malo soy:)ok puzzle43 - nawet z przyjemnością układałam myślałam że będzie gorzej a wynik taki sobieoklubię puzzle ale takie bardzo rzadko układam - fajneokfajowa zabawaladne kolory;)pierwsze zaliczone... :)do roboty.....fajne kropkiuuu es esładne słodkie i śliczne :3słodkie :) 4241Sweet pink48 - chyba raczej słabo albertosa@wp.plokfajneniezłebuuu//464244:)82Zakończonebardzo lubię układać puzzlea igły nie ma. 46 okSzpokoPryszczOK.43:)okokoksuper46:)i juzkolorowo u tego krawca / krawcowejokokokJestem najlepsza. xddd taaak baaam . xdd :DDDtere!lWiesława is the best!ok;0ok:)ok:))44ok:P:)hgkjuskfdhsklyeiftewidtersywsu69 przypadek nie sadze ;0:)47:)LEKKE:)cudne kolorkiok:)202okszkoda ze ni ma malego zdjecia do podgladu i trzeba zapamietac obrazTo mój drugi ułożony obrazek. Choć jest aż 66 ruchów i tak jestem z siebie dumna:):):)JEST OKJEST DOBRZEOKOKSUPER ZABAWA NA TAKA POGODE JAKA JEST ZA OKNEM:)ok41767449oj daleko mi do perfekcji :(44 słodkie44okfajne 48 krawiec niech szyje przegranąfajne:)OK42 okkkjupiii!!!Śmieszne, wesołe 44ok 42Groszki 2 kolorowe .okSlabo , strcilam wpraweokproste, szczególnie na początki :)fajniusie i nie poszatkowaneok64 masakrafajnefajne 41!!!lubie sie bawic w ukladaniecudowne, aż chce się szyć:) chyba maszynę rozłożę:)42Superanckie, i kolorystycznie i tematowo!Lidka, czasem się zdarza, że dwa kwadraciki po prostu zamienisz miejscami. Wtedy wykonujesz jeden ruch, a dwa kawałki trafiają od razu na swoje miejsce.Podoba mi się, bo to jest do takiego szybkiego ułożenia, w sam raz przed snem.43!44lidka, nie pytaj. Ja też wielokrotnie nad tym się głowiłam. To lipa jakaś jest. pzdr.a za drugim 45 choć mniej błędów i szybciej, jak to możliwe?42 za pierwszym razem, ale błąd chyba jeden byłjest wygrałem !!myślałam,że wynik będę miała lepszy, bo wydają się łatweokSuper...42:)43 i ani jednego błędu :( jak to możliwe że inni maja mniej?Może coś uszyć ?ok42Zdopingowalas mnie. Lista nr 7. Do jutra.barbarastka, Ty "niteczko" moze jutro, bo ostatnio jestem jakas "zarobiona' cha cha.48śliczne zdjęcie :)Kropeczka "Iwonka" a może tak do koleżanki bys przyszła?. CZEKAMKropki sa tu najmniejsza "przeszkoda".okokej:))ok.olp 44lllfajniste puzzle ! ale lichy wynik !okFajne. A gdzie igła ? ;)kropeczki są ok!424242 ;)...Fajne :):)44 okok42superok udało sięfajnesympatyczne układanie :)

Betygsätt detta spel

10.0 Din röst:

Lägg till kommentar

Andra pussel från kategorin Övrig