SSDEWQEWRWR online puzzle

ADAD 100 2022-10-19
SSDEWQEWRWR online puzzle
Uspořádáním těchto hádanek nám ukážete, že stojí za to je ukázat více návštěvníkům. Dokud se nestanou populárnějšími, jsou částečně skryté.
100
3
0

Perang Dingin (1953-1962) merupakan tahap kedua dalam Perang Dingin dengan diawali kematian pemimpin Sovětský Joseph Stalin pada tahun 1953 dan terjadinya Krisis Misil Kuba pada tahun 1962. oleh Stalin, před pár dny od Blok Timur a Anggota Pakta Varšava. [1] Walaupun ada ketegangan internasional yang mereda, buktinya dapat dilihat pada penandatanganan Perjanjian Austria unuk menyatukan kembali Austria, dan Kesepakatan Jenewa yang mengakhiri perang di Indocina. Namun, periode kejadian baik ini hanya sebagian dengan perlombaan senjata mahal yang berlanjut selama periode tersebut dan kurang mengkhawatirkan, tetapi perlombaan luar angkasa yang sangat mahal terjadi antaradidya keddinga, unigarba sovětská akademická republika, Spojené státy americké negaratské sovětské armády a seperti Republik Demokratik Kongo jang bersekutu dengan sovětský jang akhirnya menyebabkan lebih banyak kerusuhan di barat.

Nejlepších výsledků pro velikost Aktualizováno každých 10 minut

Nejlepší čas

    Nejlepší přesnost

      text Obdélník Snímek obrazovky Design paralelní Font Dokument (právo) Číslo dopis Grafika Typografie

      Hrát podobné puzzle

      Komentáře

      Hodnotit tuto hru

      Ještě nikdo nehlasoval - buďte první Váš hlas:

      Přidat komentář

      Další puzzle z kategorie Doprava

      Na přehlídce puzzle online z fotografieEpcot v Disney World resort Orlando puzzle online z fotografieAuta puzzle online z fotografieHaa tweet online puzzlePorsche online puzzle