BAS Boot

Lukasz Skorwider 60 2007-01-13
BAS Boot - im Hafen in Ciechocinek / Polen (10×6)
60
2349
123

im Hafen in Ciechocinek / Polen

Beste Ergebnisse für 10×6 GrößeAlle 2 Stunden aktualisiert

Beste Zeit

  • 1:28 - ewana
  • 1:42 - Diama
  • 1:45 - Mira
  • 2:16 - oskarinio
  • 2:19 - kas
  • 2:21 - guciu_JWR
  • 2:25 - pogues
  • 2:27 - ks
  • 2:27 - mSk
  • 2:28 - pogues56

Beste Genauigkeit

  • 50 - Bettina
  • 50 - jola
  • 51 - mikesz
  • 51 - atk
  • 52 - jolas
  • 52 - biagio e justyna
  • 52 - kim
  • 53 - tamara
  • 53 - ewana
  • 53 - łasica
wassertransport polen sitzung hölzern groß menschen draussen klein boot wasser reiten fluss baum körper gruppe stehen wasserfahrzeug schiff fahrzeug see angedockt dock schiffsbau kanal wassertransport wasserweg wenig boote bootfahren - ausrüstung liefern bootfahren seebrücke schwimmend bank wasservorräte seebezirk reservoir see klang leicht

Spiele ein ähnliches Puzzle

kommentare

Bez blety, wynik 56 56 105 63 jest ok 93 65 AZ 66 CHYBA NA NIEJ NIE POPLYNĘ 61 73,ok. bas ok dziękuję, lubię takie puzzle1 naprawdę wielki szacun dla tych co zeszli poniżej 56 56 ,ale trudno tu :( 59 uuuu ,lekko tu nie będzie. :) 71 Nie jestem żeglarzem oczko mniej - 60 fajna łajba - 61 93! :) ładny widoczek nie ma o czym pisać, 108 :-( albertosa@wp.pl 111 58 przy trzech pomylkach. Nie jest źle. fajna "łupinka"80 uffff 55 jeszcze chwila i będą rejsy-oby do lata! 66 ładna łódeczka 63-trochę za dużo ok 62 lubię przystań 70 niebo mnie trochę zgubiło 77 62 i odpływam.... wakacje ok bardzo łatwe i fajne, heheheheh lubie placki !!!!!!! straszne nigdy go nie układam wynik 226 straszne Lubie chleb! 188 ;( chamstwo. ole ;] ok.............. 64 z podglądaniem i znowu wstyd 72 bez podglądania Można trochę popływać 76 ładna łodż. taka sobie łódeczka było trudne Żeby nie te konary drzew. ok ;-} Super miłe układanie. 57, wolę płynąć, niż układać. Puzzle ładne. Tylko dwa "byki" i to niepotrzebne. zło !!! adamd ok. fajny stateczek:D nice 56 ;-( 56 ok super OK 61 udanego rejsu fajne hmmmm :) sympa Proste. Latwe. ;DD ok fajne niezłe trudne luuuuuuuuuubie taka zabawe] OK :-) lubię wodę ok ok zarąbiste ;DDDD 59 :-) ok Widok taki sobie, puzzle proste udało się Łatwe :) to jest super zabawa Fajne :D 55!!! fajneee to prawda gdyby nie drzewa bylo by super" olaboga ,ale mi nie poszło było trudno, ale się w końcu udało drzewa są łatwe gorzej układa się wodę ale nie złe :) super jakby nie drzewa nie byłoby żle ja jestem bardzo sexi eliza chce sie jebac z dawidkiem can i be on that boat???????? jes =) BIAGIO E JUSTYNA FOREVER Puzzle Łódź są super. Taki sobie fajna bo łatwa Nie powiem że było łatwe ale spox Znowu jestem słaba fajnie fajne puzzle] spoko zabawa :) trudne ale fajne dobre chyba nigdy nie znajde się na liście bardzo dobre chociaz problem mialam z drzewami :) HJK SUPER zabawa! Stopiń trudności też całkiem niezły. Pzdrawiam :)))) ok Tylko się wydawala taka łatwa... Fajny

Bewerte dieses Spiel

Noch keine Stimmen - sei der Erste Deine Stimme:

Kommentar auf diese Puzzles

Andere aus dieser Kategorie