Σίδνεϊ Monorail online παζλ

(c) François Christiann - FOTO 70 2007-01-22
Σίδνεϊ Monorail παζλ online από φωτογραφία
70
2468
100

Το Metro Monorail λειτουργεί στο κέντρο του Σίδνεϊ / Αυστραλία.

Τα καλύτερα αποτελέσματα για μέγεθος Ενημερώνεται κάθε 10 λεπτά

Η καλύτερη στιγμή

    Καλύτερη ακρίβεια

      Γέφυρα Rail transport Αυστραλία Πόλη Πύργος Καναδάς Αυτοκίνητο Αστική περιοχή Μητροπολιτική περιοχή Κτίριο Landmark Tower block Cityscape Urban design Downtown Μητρόπολη (αστική γεωγραφία) Ουρανοξύστης εξωτερικου χωρου Τρένο Ρολόι Parked Street θέα απασχολημένος Traffic πίστα Όχημα Transport hub Πεζοδρόμιο εμπορικό κτήριο Υποδομή να σταματήσει Sign ψηλός τρόπος Thoroughfare Νέφος Daytime Rolling stock Public transport καταστρώματος Σίδνεϊ μετρό High-speed rail τρένο σφαίρας Ουρανός Λεωφορείο Τρένα μονής τροχιάς Βόρεια Αμερική αυστραλία και ωκεανί Ωκεανία Northern America Αμερική αυστραλία και νέα ζηλανδί Νέα Σκωτία Νέα Νότια Ουαλία

      Παίξτε παρόμοιο παζλ

      Κέντρο του Λος Άντζελες (ΗΠΑ) online παζλΚέντρο Πόλης του Παναμά (Παναμάς) παζλ online από φωτογραφίαΚέντρο Ατλάντα (ΗΠΑ) παζλ online από φωτογραφίαTime Square - Νέα Υόρκη παζλ online από φωτογραφίαΝέα Υόρκη online παζλΝέα Υόρκη παζλ online από φωτογραφία

      Σχόλια

      jak dla mnie super bardzo trudne to moj 3 raz w zyciu :)mialam 158 ruchow, a nie 181!!!uytyutuyuturzeczywiscie tak jakby ktos z okna skakaluffŚwietne!Macie rację, coś spada, ale co ...dobryABSORBUJĄCE SZCZEGÓŁY, POLECAM !!!okdość trudneKurcze .. ale się namęczyłam :) tak wygląda jakby ktoś z dachu skakał nie ? koło tego słupa po lewej stronie pod szynami ...Brawa dla wszystkich,którzy pomyślnie "dojechali" tą kolejką!!!do pomyślnego rozwiązania.Zabawa fantastyczna,wymagająca jednak b.dużo cierpliwości i sporego wysiłku,żeby dokończyć układanie.świetne :) ale się nasiedziałam przy nich :PToz to straszne bylo...Ułożyłam zaległości... też ciekawe układanko.223 ;(świetna kombinacjaprzyjemne układanie!no nospokosuper kolejeczkasuper;))ależ kolejka...Suuuperrr!!! !!!ufTrzymają w napięciu.nie bede tego wogole komentowacciężkie ale do ułożenia super zabawaŤažké, ale výborné. Musíš vidieť množstvo detailov, ktoré si ani doma nevšimneš. Príma.superokimęczarnia ale się udało Hurra!!!świetnie mi sie układało. bez pośpiechu dlatego wynik marny ale co tam ...Całkiem fajne :)chyba najciekawsze puzzle jakie układałamkurcze az mnie oczy bola ale na szczescie udalo sie. A innym zycze POWODZENIACiekawe ale i dość trudne .Sądziłam do tej pory że puzzle to zabawa polegajaca na cierpliwości i spostrzegawczości . Sądząc po tej liście 13 miejsc jeden gracz / czemu np nie trzy??/ zaczynam sądzić że to wyścigi z czasem - chyba że takie załoiżenia przyjąl autor strony .Szkoda !!bardzo trudnebardzOo fajnie sie ukŁadaŁo:P naJtrudniejsze byłuy chmUrki:):) wynikiem sie chwalić nie bede:):);Dspokooktrudno troszke:Dhardmoga byc... :D:Daz mi sie w oczach poprzestawialo... ale fajne :DUłożyłamwow robi wrażenie ale żem się zmęczył:)okdość trudno było...ale o to chodziw porzotrudne ale fajne293418379dopiero 355193Difficult Puzzlelalalalalaciekawe jak się jeździ takim pociągiemsuper fajnieok:)jestSPOKO :)okaaudało się, wynik 251udało się161BARDZO ŁADNE MIASTO I TEŻ KOLEJ.Sydney?;):)okokrewelacja !!!169;-}To chyba tylko flaga :)FAJNY WIDOCZEK ALE DÓŁ 1/2 PUZZLA POZA RAMKĄ !227bardzo fajne puzzelkilubie to;)226Super!no wynik powalający-231 :) ale frajda niezła!banalnie proste :)Legiadlaczego puzzle są źle pocięte na dole???super230238 TROCHĘ DŁUGO, ALE UDAŁO SIĘ...310 trudne;)))udało sieŁatwo byłoby, gdyby nie te skośne szyby w skośnych ramach, o rety.162trudne 348

      Βαθμολογήστε αυτό το παιχνίδι

      Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι - γίνετε ο πρώτος Την ψήφο σας:

      Πρόσθεσε σχόλιο

      Άλλα παζλ από την κατηγορία Μεταφορά

      Μεταφορά παζλ online από φωτογραφίαδοκιμασία online παζλstationWildo παζλ online από φωτογραφίαΣαρδηνία παζλ online από φωτογραφίαΑυτοκινητάκι παζλ online από φωτογραφία