Kansas City, Missouri (USA)

(c) shaday365 (123rf) 77 2008-05-14
Kansas City, Missouri (USA)
77
2755
136

Kansas City è la città più grande dello stato del Missouri. Si trova di fronte a Kansas City, Kansas, nell'area metropolitana di Kansas City.

I migliori risultati per la taglia 11×7Aggiornato ogni 2 ore

Miglior tempo

  • 1:44Diama
  • 2:20Mira
  • 2:21Kram
  • 2:22tedi
  • 2:46tortor
  • 2:59MAK
  • 3:03jak
  • 3:08pogues56
  • 3:16Puchałke
  • 3:17pogues

Migliore precisione

  • 67(13:37)h
  • 67(18:40)zosia.c
  • 68(2:42)Mira
  • 68(3:03)tedi
  • 68(3:15)jak
  • 68(3:34)arek z Lubska
  • 68(5:22)krycha
  • 68(9:20)Gutek49
  • 68(9:21)danusia
  • 69Diama

Gioca a un puzzle simile

cittàcittadinachiesatorresedutagrandequartierezona urbanaarea metropolitanauso mistotettoedificiozona residenzialepalazzonepaesaggio urbanoprogettazione urbanacentrometropoligrattacielocasaall'apertopiccoloorologioacquastradaimmobiliarealberoverdecampoerbasfondodavantiarchitetturacondominioedificio commercialeorizzontestradaparcoaltounion station facile

commenti

74, ,,,, 78 ok? 74, ok :) 75,,, 86 a miało byc lepiej 78 PIĘKNY WIDOK ALE WYNIK 86 76 82 88 - podoba mi się wszystko, nawet architektura miasto jak miasto nic oryginalnego 74 jest ok nie ma to jak Ameryka ;) :) ładne 80,,, 75 ok 74, :( :) ok ładny widok -77 148 trochę się pogubiłam fajne 77 85 96 ładna widokówka miasta-74 106 :) 76 140 wynik 82 ojeju tyle 89\wkmef;ljkwen 76 ok Nie ma lepszego od Króla waszego ok!!! ok 76 ok 78 85 ok 99 ale OK :) fajne:) fajne ok :) super !!! 82 :D 74 No kiepsko 87 ale ciekawe milutkie -swojskie ok 95 za pierwszym razem to całkiem całkiem 128 97 OK. :))) 124 182 120 99 słabiutko =^..^= 103, uwielbiam takie puzzle 106 Ale powoli ładna panorama good Nawet fajnie się układało 88 okej dobra ukladanka jest tyle puzzli- po co układać ten sam obrazek kilka razy! :) A wydawał się taki łatwy. hhihih ciekawe ale mało elementów 75,Słabo ale widok super g nie są zbyt skąplikowane wbrew pozorom bo tyło łatwe - proponuję obniżyć o jedną gwiazdkę Wynik tragedia ale widok za to piękny szkoda tylko że tak szybko znikają :) ok ok 76. A w ogóle nie rozumiem, jak to się stało, że chociaż już parę razy układałam to zdjęcie, to nie zamieściłam żadnego wpisu ;) fajne:) Wynik nie imponujący... :) nice super wow, myślałam, że nie dam rady... bardzo fajnie się układa b B+ ok slawek 74. Ładne :) no wreszcie mi sie udalo:) No nie az tak zle, ale tez nie najprostsze. trochę trudne l ok ładny widoczek ok kalina gdyby nie niebo........ to pachniałoby okrutną malizną........ ekstra :} fajne Było trudno ale zrobiłam, na wynik lepiej nie patrzeć. Bardzo lubię układać te puzzle. oj Łatwe:) wszystko bylo by fajnie gdyby nie wiezowce tu mi zeszlo najdluzej .. !!!! za 1 razem it would be very nice if you would leave the finished puzzle visble so it could be viewed longer Łatwe, choć nie dostałam się do czołówki no fajnie się układa, ale 72 ruchy to za mało do wpisu na listę :) udalo sie szkoda ze nie 70 Łatwe to nie było do ułożenia,ale tym większa satysfakcja. udało mi się ułożyć choć nie zmieściłem się na liście ajajajaj Moglo byc duuuuuuuuuuuuuuuuzo lepiej super pieknie..... super ojay oki najgorsze niebo fajne Bardzo fajne! Swietnie sie uklada. Poprosze o nastepne..))) pase al num 20..... udało się!!! jestem znowu na liście! super......... super/ piekne widoki... łatwizna fajne Łatwiutkie, ale bardzo miło się układało. q bueno!! 6º lugar!!! (por ahora, jajaja)

Valuta questo gioco

nessun voto ancora - sii il primo Il tuo voto:

Aggiungi un commento

Altro da questa categoria