MASJID MENARA KUDUS puzzle online

BK CASTLE 88 2024-02-03
MASJID MENARA KUDUS puzzle online din fotografie
Prin aranjarea acestor puzzle-uri, ne arătați că merită să le arătăm mai multor vizitatori. Până când vor deveni mai populare, acestea sunt parțial ascunse.
88
4
0

Masjid Menara Kudus adalah masjid kuno yang dibangun oleh Sunan Kudus sejak tahun 1549 Masehi (956 Hijriah). Lokasi saat ini berada di Desa Kauman, Kecamatan Kota, Kabupaten Kudus, Jawa Tengah. Ada keunikan dari masjid ini karena memiliki menara yang serupa bangunan candi serta pola arsitektur yang memadukan konsep budaya Islam dengan budaya Hindu-Buddhis sehingga menunjukkan terjadinya proses akulturasi dalam pengislaman Jawa. Sehari-hari, peziarah berkunjung ke masjid ini untuk beribadah sekaligus ziarah ke makam Sunan Kudus yang terletak di sisi barat kompleks masjid. Selain itu, masjid ini menjadi pusat keramaian pada Festivalul Dhandhangan yang diadakan warga Kudus untuk menyambut bulan suci Ramadan.

Cele mai bune rezultate pentru dimensiunea Actualizat la fiecare 10 minute

Cel mai bun timp

    Cea mai bună precizie

      Oraș biserică Turn masa Clădire în aer liber vedere față turnul bisericii Moschee Cer (planetar) Lăcaș de cult vechi

      Joacă puzzle similar

      Comentarii

      Evaluați acest joc

      Încă nu există voturi - fii primul Votul dvs.:

      Adauga comentariu

      Alte puzzle-uri din categoria Arhitectură

      Castelul Spis, în Slovacia puzzle onlineDe unul singur puzzle online din fotografieVilnius puzzle onlineel joc de machef 1 puzzle onlineGrădina din Hanoi puzzle online din fotografie