SSDEWQEWRWR Pussel online

ADAD 100 2022-10-19
SSDEWQEWRWR Pussel online
Genom att ordna dessa pussel visar du oss att de är värda att visas för fler besökare. Tills de blir mer populära är de delvis dolda.
100
3
0

Perang Dingin (1953-1962) merupakan tahap kedua dalam. oleh Stalin, hal ini menyebabkan kerusuhan di Blok Timur och anggota Pakta Warsawa. [1] Walaupun ada ketegangan internasional yang mereda, buktinya dapat dilihat pada penandatanganan Perjanjian Österrike untuk menyatukan kembali Österrike, och Kesepakatan Jenewa yang mengakhiri perang di Indocina. Namun, period kejadian baik ini hanya sebagian dengan perlombaan senjata mahal yang berlanjut selama period tersebut dan kurang mengkhawatirkan, tetapi perlombaan luar angkasa yang sangat mahal terjadi antara kedua negara adidaya, Uni Soviet dan- Amerikanska Pengarna, USA, Per tain seperti Republik Demokratik Kongo yang bersekutu dengan sovjetiska yang akhirnya menyebabkan lebih banyak kerusuhan di barat.

Bästa resultat för storlek Uppdateras var 10:e minut

Lämpligast tid

    Bästa noggrannhet

      text Rektangel Skärmdump Design parallell Vikt (typografi) Dokument Tal brev Graphics Typografi

      Spela liknande pussel

      Kommentarer

      Betygsätt detta spel

      Inga röster ännu - bli den första Din röst:

      Lägg till kommentar

      Andra pussel från kategorin Transport

      Vid paraden pussel online från fotoEpcot på Disney World Resort Orlando pussel online från fotoBilar pussel online från fotoHaa tweet Pussel onlinePorsche Pussel online