Coppia di gattini puzzle online

1.0 Andriy Solovyov 20 2013-11-06
Coppia di gattini puzzle online
20
13530
446

I gattini al momento della nascita misurano circa 11-15 centimetri e pesano più di meno 70-135 grammi. Sono ciechi e sordi quindi, non possono muoversi da soli quindi durante il primo periodo della loro vita dipendono completamente dalla madre. Dopo sei-otto settimane di vita possono essere completamente indipendenti. Allora possono cacciare - la madre gradualmente insegna loro come cacciare e li prepara a una vita autosufficiente.

I migliori risultati per dimensioni Aggiornato ogni 10 minuti

Miglior tempo

    Migliore precisione

      Animalia Ciotola tavolo Bruno (colore) interno arancia Finestra piccolo Prunus persica Laying Rettangolo contatore davanti Computer Carnivoro Muso fulvo fornitura di animali domestici Vibrissa carino Mammalia Bianco Beige Looking Lavabo Vertebrata Terrestrial animal Kitten felino gattino di medie dimensioni Felis silvestris catus Felidae gatto domestico iris Piede Organismo vivente Pelle Coda (anatomia) Artiglio Camera Felis margarita Photo caption Gesto gatti di piccola e media taglia Gatto europeo Fur Domestic short-haired cat American Wirehair Paw Cat food Felinae

      Gioca a un puzzle simile

      Gattino bianco puzzle online da fotoGattino rosso puzzle online da fotoKulunia puzzle online da fotodolcezza puzzle onlineKitty kitty puzzle online da fotoVegas puzzle online

      Commenti

      Nie wiedziałem ,że to się da zrobić tak szybko !Fajne te dwa kotki ! Ja bym dał im na imię ,, Gucie"supersłodkie kociakiwybrubujciedet var två fina katterOk33ola35vjhghbjtvå så söta kattungar det varSuprFajne kociakiSuperSłodziakijestPrzepiękne kociaczki - milusiaczki 38 =^..^=:):*piękne kociaki43słodziakiitatlı pisilersłodkiewynik 44aa?to jest ładny obrazek29fajne kociakiej to nie jest fajne :Pkotki są super śliczne3534.śliczne kociaczki illona80.maksjest super3635no takiesesuper wynik 9039 :)34aaaiii ii lolololololololol kocham kotki winior 62 i ma takiego kotka tylko 1 i większy i inny wzorek powodzeniawynik 61 kotki słodkie miauuu uuu uuu uuu uuu uuu uuu uuu uuubyło trudno po jaki kotek jaka para do jakiego kociątka ale słodkie sąsłodziaaaki miauuu uuu uuu uuu uuu uuu uuu39,ok.Słodkie kociaki.jeżeli extra to wal się w łebTo jest extraaaa ta buła to nie jest dobra wcale65 LOL :pjestchce takie :3:3sweety!dobra jestem... 41cudoKocham kotki 33kici kicixdSą piękne:)uwielbiam koty, są takie niezależne 35udało sie jestem hartkoremOK33FajnieCute85 emihaha ma wynik 83?fajna zabawa:)?:)?32Słodziaki z tych kociaków32:)fajne??33WYNIK: 33?:)32Wynik: 33:)?:)sweet:)WYNIK: 33Kociaczki są bardzo urocze.?sołodziakisweet33??32?WYNIK: 33:):):)Wynik: 3339:)Było bardzo durzopuzzliWynik: 33:)WYNIK: 33:)80hmmm?:)37moj pierwszy rekord34o okDziś też wynik: 33Wynik: 33:)WYNIK: 34słodziaki38Dziś wynik: 34:):)Wynik:36słodkie kociaki; sama mam dwaFajne kociaczkiMieszkam w Polsefajne i słodkiesłodziaki lol XDsweetxddTo były naprawdę fajne puzzle.śliczne:)było fantastyczniesłodkie kociaczkimile kotki są słodkie :)cudowne!!!sweet 58calusneZ jednego miotu ? milutkie ! ( * | * )extra ;)urokliwe kociakiPiękne kotki *-* Mój wynik to: 32 :Dmój wynik to 48też mam takie *-*piękne kocięta2 kotki lubie puzzlesłittTo było odlotowe.spierdalajciefajne kotki:)hhh hhh hhh hhh hhhggg ggg ggg gggkotki dwa, szare bure oby dwapuzzle kasiamój wynik to 54 _"kto jeszcze twierdzi ze są sweet?sweet35Słodkie maluchy, pewnie lubią robić 'blokadę klawiatury' tak jak nasza Mrusia. 44 to tochę za dużo...57najsłodsze kociaki na świecie :-* , ale wynik marny: 62słotke te kotki fajnie je sie układałoSWEETslodka paraFajna zabawa :)Śliczne maleństwasą słodkie4240superSuperok34 :)kohanefajne puzzle, kotki małe słodziaki :)słodkie35. Może być.slodziaki =D moj wynik to 71 XD;)36Są bardzo urocze sweetaśne7644-slodkie kocietakiciateSłodkie :) :) :):) hihi:)one są sweetFajne słodziakiKici kici maluchy33trochę są podobne33 moj rekord:)super sa te puzzle a niekture slodziaszne ale nie takie slotkie jak mojo kociatkaBardzo fajna i emocjonalna oraz wciągająca zabawa. Polecam!!!spokohua huasliczne kotkihi:)To są dwa pieszczochy.lubię kotyoksłodziaki dwie pary to nie jednajsuper obraz79JupijajajajajjajJupi ;):)ale koteczki):To było bardzo łatweśliczności :-DsweetZa prosteprzesliczneŁatwe ale niezwykle uroczeslodkie maluchyDziękujemy dziękujemy Zuzia Kasia i Magda od Zuzi słodziaki od Kasi piękne koty i od Magdy piękni bracia.oksuper;)35słodziuchne:-)Slodkie.Ale ten po lewej troche bardziej.71...jakie słodkie kotkisłodziakjestem coraz lepsza hehe!! ;-)kkoksuperfajne(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:moje ukochane kociaczki :):)śliczne kociakiTEKOTY SĄ BARDZO ŚLICZNEFajne przeszłemoksłodkie:)pozdrawiam Was kociaki Alasłotkie kociaki :-)ładne i słotkie tekoty!Milusiepierwszy raz układałamhahahahaha:)35,słodziakifajne !!!Fajniutkie,hehe33lolćęszko ułorzyć ale słodziaki !!!bardzo mi się podoba. Szymon:))fajna refleksowa grafajnefajne puzzle :)Kociaki słodziaki;)kociaki;**first puzzle! Interesting to see how it goes together.:)nbdfgb xsliczne ;):)2:)brawo!super strona odlotowe puzzle i słodkie kociakikiciullujestem mistrzem:3sliczny obrazek polecamabardzo lubię koty, dziękuję za puzzledwóch koteksłodkie :)proste :)bardzo fajne puzzle!!!:)strasznie to wciąga :>nudabardzo fajneSweet kotkiFajne na nudę... ;dBARDZO FAJNE TO JEST>.GBNXNsuper byłohuralipa!zgrrr... 33OKŚliczne kotki :);/:):):)jk,vbnJestem pierwszy raz jest oky:)gratuluje za swit kociaki moje cukiereczki ,...,,,... ... ...kociaki som psze cudowne chciala bymtakie miec ale niechce bo koty zamocno drapiom i mam uczulenie na koty som takie cudowne i tak slotko mialczom napisze jak i mam malom siostszyczke ma dopiero roczek i w nocy placze teraz napisze jak mialcz kotek mial mial mial mial mial mial''']... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...gh;.lhyklgjjgioihgjhgioMoje kici kiciŚLICZNOŚCIsweet kotkihura mam super pomysl żeby zrobić inne puzzle:)hehefajnealeee słodkieee:Dto super kotyasaudalo cieha habardzo mi się podobałosuper35 pięęękne kociaki!!!Wesołych Swiąt!:-)łatwejupijajajejBliżniaczki jak znalazłśliczne kotki.36:)59fajne... puzzlete kociaki som malutkieżąlsłabo38bo mi koty pomogłysłodkielove puzzlejest udało się mam 93 punktymiau:)Śliczna parka :)okDobra zabawaania ucek anna joanaołkejPrzypadek?36 jest okfsth8jMessi i Neymar rządzą piłką nożną a Ronalda nie lubięmój wynik to 144 super prawda:)słodkiepolska polska37będę wpadał tutaj częściej, na pewno układanie puzzli rozwija. Pozdrsweet super słodkiesuper kociakiHA ha ha hato jest ekstra a kotki są słodkie i uroczeFajnejaUrocze kociętaTe puzzle sąlłatwefajnełatwejak i Dwie Twarze przed Bacą? Gratuluję!OK :-Dudało mi się!!!kocham kotySłodziakiMiłe i łatwe. takie lubię.Małe jest śliczne;)ale słodkieheheheheślicznecieplutkie, miłe kociątka :)fajnetam było sporo pracy ale dwa kociętaSuper sie układało te kotkiśliczne kociakio...jezumiausłi słimilusińskiewygrałamSLODZIUCHNE KOTECZKI!Śliczne maluszki :)piekneale ślicznotkisuperjadwa cudakiśliczne małewydawało się proste, ale wcale tak nie jestokproste ;)super układankamilutkie, podobne do moichłatweSłodziaki !!!słit kocie?MIŁE:)zajebiste ;)śliczniutkie kociątkaSłodkie te kociakifajne tosłodkie kociątka:)słodziakisuperśliczne maluchy 34:pŚliczne kocięta!trudnesłodziakisuper piękne kociaczkiŚliczne :)ok62słodkie:):)MIŁE KOTKIUDAŁO SIĘ:))ładne kociątkaok 36;;;Trzeba dużo klikać ale jest SUPER!...jestem tego samego zdania...mam dużo roboty i muszę walczyć, aby nie wypaść z listy...Mówiąc szczerze, ten festiwal Bacy nie wygląda ani miło, ani sympatycznie:) A kotki fajne.

      Vota questo gioco

      1.0 Il tuo voto:

      Aggiungi un commento

      Altri puzzle della categoria Natura

      Mazzo di fiori puzzle online da fotoBellissimi fiori di primula puzzle onlineRock Cycle puzzle onlineGiardino in Giappone puzzle online da fotoMontagne in Oman puzzle online da foto