Парк Здройовий у Цехоцінеку онлайн пазл

Łukasz Skorwider 117 2007-01-24
Парк Здройовий у Цехоцінеку скласти пазл онлайн з фото
117
2342
121

Цехоцинек – відоме курортне місто в Польщі.

Найкращі результати для розміру Оновлюється кожні 10 хв

Найкращий час

    Найкраща точність

      Польща Ландшафт Квітка Будівля Житло на відкритому повітрі маленький лавка Parked Вулиця Дерево Вогонь Зелений колір поле Рослини Злакові Сад Grazing Кущ Ярд Landscaping Ботанічний сад спереду Однорічні рослини Рослинність Природний ландшафт Парк Ботаніка гідрант Хмара Купчасті хмари Плантація Ґрунтопокривні рослини Сільська місцевість весна Живопліт Земельна ділянка трав’янистий Поле (екосистема) Газон Лука (рослинність) Вічнозелені рослини Небо Європа Східна Європа Цехоцинек

      Пограйте в подібну головоломку

      Сад Мірабель в Зальцбурзі (Австрія) скласти пазл онлайн з фотоКладовище в селі Ейбентал (Румунія) скласти пазл онлайн з фотоМонастир в Ізвору Муреш (Румунія) онлайн пазлБудинок Моне в Живерні (Франція) онлайн пазлПалац і сад Кадріорг у Таллінні (Естонія) скласти пазл онлайн з фотоЦерква в Штольберзі (Німеччина) онлайн пазл

      Коментарі

      Taki swojski, polski widoczek ;) Dosyć łatwy do ułożenia :)Super 6456fajneDUŻO 65ok 78:)5964.jest:):-)Belo recanto para se descansar.:)ok, zupełnie nieźle - 56chciało by się tam wypoczywać-8064Wczasowice:):)58 mogło być lepiej a miejsce uroczeok:)64Jakoś dałam radę. Byłam, widziałam:)))66Super układanka.58to nazywa sie sielanka67 widoczek taki milutki97144nie bylo tak zle94no no ale sie nameczylambene 77;;;okudało się 60 =^..^=76 dobre i toPięknie :)a ja nie byłam w Ciechocinkupoprawiłam na 70wynik kiepski 83(:Trochę odpoczynku w Parku Zdrojowym ...Ułożenie tego widoczku to była sama przyjemność. Byłam w Ciechocinku w maju. Takich bzów nigdzie nie widziałam!okslicznie:)wuv you, popseyByłem w Ciechocinku w sanatorium. Tam chodziłem po tym parku. Obok jest fontanna solankowa - grzybek. Ten drewniany budynek się spalił; była tam sala taneczna, restauracja i pijalnia wód słonych. W parku są zrobione z kwiatów zegary, staw z mostem i odzywające się pawie; sezon 2009 .Latem jest tam pięknie. Mieszkańcy są bardzo mili.fajny widoczekfajne puzleeasysara'che e' la prima volta ma e 'stato bello e impegnativoByłam w Ciechocinku. Lubię to miejsce :)nie było tak źle...takie proste a takie zawiłe ehehehehehehBardzo mi sie podobaja, trzeci raz układam. :))66;-(bardzo fajneSwietne.bardzo fajna układankaBardzo ladne. :))heh.. fajne..ok;dużo pułapekOK;)superrrCudnefajnełatweWELCOME majka 58pkt . brak 5 pkt .59 - o mały włos, ale i tak przyjemnie było układać69-pogubilam sie na chmurachzajebiste :)superŁadne i prostecos mi to nie idzie ale puzle sa super pozdrawiampięknie i kolorowo.ŁADNY WIDOK;/;/;/;/;bruna slourençokayudało się ładny widokokmilutkie:) i łatwiutkieokoksuperrrDługo układam, ale zabawa niezła.DAM CLOUDS... EVERY PICTURE DAM CLOUDS...Fajne. Ładne i prościutkie, dużo dobrych punktów zaczepienia. Na chwilkę przy herbacie idealne :)Może być :)no comentZrobionewcale nie są aż tak trudne... ;)bardzo fajny widok haNie jestem rekordzistką wiem,ale jaka radość z układania ...Ładny widoczekfajneCIężKO ALE JAKOś POSZłOno nawet proste,ale mozna oczo plasu dostac:)podziwiam tych co sie znajduja na liscie:)Dlaczego ? Nie są złe i nie są trudne ja się wynikiem nie przejmuje miałam 159 no i co ? Nic puzzle są super a ja się swietnie bawiepuzzle super!!! tylko jeżeli układacie je w ok 50 ruchach to ja cienias jestemokiproste...super...relaks...Bardzo przyjemne i odprężające ;-) Na rozgrzekę.geriatrycznespxfajna zabawa! miałam 64 i jestem z siebie zadowolona bo mysle ze jak na debiut nie jest źle ;)moje palce22Nooo lekkieeespoko puzle mozna pogłówkowac:Dfajnebombaxxx xxxqwertyuiopasdfghjk lzxcvbnm,./okłatwe i ładnePuzzle są trudne jak ... Nie warto w nie grać

      Оцініть цю гру

      Поки що немає голосів - будь першим Ваш голос:

      Додати коментар

      Інша головоломка з категорії природа

      Чудові патіо 2 онлайн пазлПогодні моделі онлайн пазлЩо там у дворі? скласти пазл онлайн з фотоDEGETICA онлайн пазлОсінні овочі та фрукти скласти пазл онлайн з фото