Ski Lift in Zakopane (Poland)

(c) Michal Bednarek (123rf) 150 2008-10-16
Ski Lift in Zakopane (Poland) - View from ski lift "Poland Szymoszkowa" in Zakopane. Zakopane is a town in southern part of Poland. It lies in the southern part of the Podhale region at the foot of the Tatra Mountains. Zakopane is p (15×10)
150
1053
52

View from ski lift "Poland Szymoszkowa" in Zakopane. Zakopane is a town in southern part of Poland. It lies in the southern part of the Podhale region at the foot of the Tatra Mountains. Zakopane is popular tourist destination and very important Polish center of mountaineering and skiing.

Best results for 15×10 sizeUpdated every 2 hours

Best time

  • 5:29 - tad12
  • 7:37 - ewana
  • 8:12 - Bee
  • 8:21 - luiza
  • 8:37 - x
  • 9:56 - jak
  • 9:56 - kstraede
  • 9:57 - motylek
  • 10:09 - k
  • 10:12 - A

Best accuracy

  • 141 - rybeńka
  • 141 - ewana
  • 141 - Bee
  • 141 - kstraede
  • 141 - luiza
  • 141 - tad12
  • 142 - x
  • 142 - motylek
  • 142 - xsara
  • 142 - eli

comments

Jan 155 5 months ago
Helga ok.,150 year ago
klaus da mouse the clouds were the hardest part year ago
AGA STRASZNIE CIĘŻKI ORZECH DO UŁOŻENIA , ALE NA SZCZĘŚCIE SIĘ DAŁO !! over a year ago
ewa :) over a year ago
gina ok over a year ago
Gina nasza piękna Polana ale kosztowała mnie 306 over a year ago
amira nie było ławo nie over a year ago
marcos uff! over a year ago
ikakk :) over a year ago
Zenon nie ma latwo ukladanie over a year ago
muza9 troszkę trudno ale warto 201 over a year ago
josiem sukcesik255 over a year ago
aspik2 Słabo tylko 297 over a year ago
marynia no nie było łatwo over a year ago
pik 157 ta dam A Giewont odpoczywa spokojnie na swoim miejscu i pilnuje Zakopca. over a year ago
IRENA piękny widok 201 to trochę słaby wynik over a year ago
annamiko ok 424 over a year ago
ZENEK 632 over a year ago
ZENEK 510 over a year ago
inula 284 over a year ago
bond ole over a year ago
Anda Najładniejsze chmury over a year ago
krysiak Piękny widok z wyciągu na Polanę. over a year ago
marta :) zjeżdzałam z tej górki over a year ago
leszek piękne widoki z wyciągu, polecam over a year ago
irena super widok over a year ago
KILER :) over a year ago
BI bez błędu i bez fartu ... 146 over a year ago
Mir nice over a year ago
CaptRD B over a year ago
Anita ok over a year ago
Adaas fajna rzecz trudna troche xD over a year ago
Madzia 639. ;DD Jaka beka. ;p over a year ago
ANIA KASIA ale się namęczyłam ok over a year ago
bogna ja wolę morze over a year ago
BI ten jest oki! over a year ago
WSZa 198--uuuuuuuuu:-( over a year ago
a a over a year ago
lonia przyjemne over a year ago
raku super over a year ago
Comaberenices Ekstra:) over a year ago
maria piękne over a year ago
Saga Dobre! over a year ago
teresa fajne over a year ago
gonzo Łatwizna over a year ago
ania Ach to była łamigłówka over a year ago
jack Pikne som nase Polskie góry. Asz cosik w sercu zakwiliło. over a year ago
Agnieszka_124 Fajny obrazek over a year ago
Yaris11 197 over a year ago
danusia fajne over a year ago
Emoonia Pikny widocek :) I to niebo... czy tylko ja mam ochotę na bitą śmietanę? :P over a year ago

Rate this game

Add comment

Other from this category