Colourful sweets

(c) Rafa Irusta Machin 228 2009-08-29
Colourful sweets
play again play next
Chocolate candies Chocolate candies 247
228
2835
113

Almost everyone likes sweets and for certain all the children do like them. The most essential is the flavour but most sweets attract our attention because of the way they look. Does the flavour always equal appearance?

Best results for 19×12 sizeUpdated every 2 hours

Best time

  • 10:00 - tad12
  • 12:19 - luk
  • 12:32 - misia
  • 13:27 - MAK
  • 15:10 - luiza
  • 15:19 - krycha
  • 15:20 - petta
  • 16:13 - a
  • 17:43 - ccc
  • 18:02 - p

Best accuracy

  • 217 - ElaB.
  • 217 - krycha
  • 217 - misia
  • 218 - luk
  • 218 - tad12
  • 219 - bożena
  • 219 - luiza
  • 219 - klonik
  • 220 - wesz
  • 220 - Mira

Play similar puzzle

fruitfoodingredienttableplatesnackdessertfilledtoppedholdingindoorplasticsmallsweetnessbananacolorfulcakemixturecolorfulnessmadedecoratedjunk foodconfectionerycandyfood additivesweetfood coloringsupplynutraceuticalhard candygummi candypilldrugdecorating medium

comments

ok 231 237 Holy crap I'm going blind. 242 267 Ali 234 słodkości ;) ufff,,511 było bardzo słodko -259 Nice ;-) 315 z pomylkami :) ok 261-dobrze układają się pastylki 290 248 jest ok.232 ok.229 słodko i bardzo kolorowo :) 335 Łoj jak kolorowo :) punktów trochę dużo bo 245, ale radocha spora. POLECAM!!! 381 hurrraaaaaaaaaa 226 LUBIE TAKIE PUZZLE 285 227 229 myślałam, że będzie lepiej pyszne 330 coraz lepiej 376 ok ale kolory super!!! UDAŁO SIĘ!!! 230 ok 397; ale dałam rade trudne 244 231 :) 269 679 ale bez podglądu :D nowy rekord świata 791!!!! 354 ale się nie starałam 265:)) chciałabym lepiej, szybciej.... niestety... 341 234 :) ufff..trudne 265 362 ok ole oki dlugo, ale z sukcesem. dobranoc Anna z Katowic 313 wynik straszny bo aż 412:( ale i tak się cieszę że ułożyłam i się nie poddałam wooow ok 1429 ciężkie oj ciężkie 334 niezłe gotowe ;) 229 ha ha! 290 438, było ciężko :) ok 408;;;;;;;;;;;;; 255 ooooj słodko i ciężko...-266 402 ... słodko się układało 226 :D dostałam oczopląsu, ale takie lubię trudne ale się udało masakra...5oo ...ale się udało:) 228 na czysto :) buone 395 ;;;;;;;;;;;; 362 dobry wynik forte gratulacje - i za co ? - wynik porażka !!! 231 całkiem dobrze 320 słodkie trudne ;) zrobione :) SŁAWEK 400 jak z bata strzelił ;) Piękne kolory, świetne puzzle... ale ćwiczenie na cierpliwość aż się słodko robi... trudne;) A ja 239 i miałam przyjemność a nie mordęgę jak tad12 - układający wciąż to samo. Rozumiem, że to jednak zawodowiec więc bez treningu się nie da. Ja zaliczam tylko raz super pyszności 457:) piękna zabawa-moje oczy troche slodyczy zjadlem przy tym hehe Wymęczyłem 224 za pierwszym razem ale jeśli chodzi o czas to się nie spieszyłem ;) Pokusiłam się ponownie na słodkie drażetki :) 225... czerwienie są zgubne! Wielce oki pucelek! moeilijk 231ok ekstra ok 367 trodne i slodkie Super zabawa! lubię właśnie takie układanki, super... Bardzo kolorowe i smaczne:) I bardzo fajne. fajne Smaczne:)) To są moje ulubione puzzle dzięki.***:) Takie lubię! Bardzo fajne! ;-((( 259 - czerwona dla babci - niebieska dla dziadka -- hihihiiii ! super układanie trudne, ale frajda, takich więcej 319 fajnie się układało super:):):) Udało się. Cierpliwość bardzo potrzebna :)

Rate this game

no votes yet - be the first Your vote:

Add comment

Other from this category