秋の野菜や果物

10.0 Nitr 70 2014-05-16
秋の野菜や果物 写真のパズル
70
17026
471

夏の終わりと秋は自然の豊かな時期です。さまざまな野菜や果物が収穫され、秋の種の花も咲きます。これらの理由から、夏の終わりは暖かい色に関連付けられています:赤、オレンジ、黄色–収穫された果物や野菜のほとんどは言及された色を持っています。色はフレーバーにも関連しています。夏の終わりには、甘いサクランボ、コクのあるリンゴ、芳香のある桃があります。

フルー サーブウェ フードグルー 自然食 地元の食べ ホールフーズ ビーガン栄 テーブ トッピン ホールディン レシ タンジェリン タンジェ マンダリンオレン バレンシアオレン ランプ クレメンタイン 甘味 種なし果 アクセサリーフルー 新鮮な 写真撮 カウンター ベリー アートワー

似たようなパズルで遊ぶ

コメント

bardzo ładne...SuperVestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices.brawook:)))33okwreszcie udało mi się mieć taki wynik33 OK33 OK40341bsebmmt33Super zabawasns35 i jest okey :)36 ???Ciemne pola utrudniają :)***Two___ok34 OK34 OK32 okteraz 37dużook3335;)36 :D5839dla relaksu-35Ależ apetyczne!ok 323335super32estetyczna martwa, a jednak naturamiało być 32 =^..^=332 =^..^=super klimacik35 =^..^=ok..Lubię owoce 33NIC Z TEGO 35BEZ BONUSÓW 3538:)32super3232OH YEA3327 :)aaoki parę błędów-37ok35aa3237ok.?:)jesienno letnia kompozycja:))3238481dobre!35.43,okokokkwiatowo - warzywno - owocowo... pięknie !!3335jest32jestsmaczne36 jest ok3332;Dwitaminki 3431,ok.huurahuraZAOPATRZYĆ CAŁĄ UKRAINĘ W ŻYWNOŚĆ (ZBIORY Z PÓL) Z BIAŁORUSI PRZEKAZAĆ 1 000 000 000 $ KANADYJSKICH (CAN) Z KURII WATYKANU (DEPOZYT WŁOSKICH KARDYNAŁÓW) NA POMOC MEDYCZNĄ DLA MIESZKAŃCÓW; ŁUGAŃSK WILNO GRODNO JAŁTA I WSZYSKIE WSIE I MIASTA PRZYGRANICZNE Z BIAŁORUSIĄ PO 1'ST KWIETNIA PRZYJEŻDŻAJĄ LEKARZE Z TURECKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA NA UKRAINĘ PIELĘGNIARKI Z ARMENII JADĄ NA BAŁKANY (GŁÓWNY PUNKT CZARNOGÓRA MONTENEGRO ) ZACZYNAMY MIĘDZYNARODOWĄ PROFILAKTYKĘ WALKI Z HCV/HIV URUCHAMIAMY PIENIĘŻNY DEPOZYT WSZYSTKICH MASONÓW NA CAŁYM ŚWIECIE ZOSTAWIAMY TYLKO KONTA DOROTY JASZCZYK (PRAWDZIWE NAZWISKO EWA GAWEŁEK)już 3044.33Już myślałam ze wreszcie znajdę się na tablicy zwycięzców. . 37 to jednak za mało. Przy okazji : nie ma fajnych obrazków, nie ma co układać!!!dobre34smacznegoRzeczywiście łatwe :)łatweto mój rekord 41Dla mnie stokrotka, wynik 34nawet fajne ale skomplikowane troche ale fajne31 :):)34,ok.38,ok.gg gg42cudo:)35 ok;)gtok:)32 :)go, go...:)ok:)Fajny, apetyczny obrazek.ok32 :) :)3334ssok:)35te owoce są obłędneOK:):)32. Ślinka leci na te porzeczki.super33ELzbietaok323233Hurra !!!3433 :));)33.jesień i jej kolory!Fajne:)piękneokŚwietne!śliczne kwiatyśliczne kwiatybardzo apetyczne i malowniczeokok33, chyba nie jest źle...333331Bez błędne 353744,ok:)34 - bez błędów i bez bonusów.fajny zestawOk""43tylko i aż 32udalo sie!!:)ok:)okbez błędnie i 3231Wynik: 32WYNIK: 33S.lodkie...3635;)bez błędu 3434.Pyszny ten obrazek.294032 *o*bez błędu ale tylko 34okujdzie.. 38okokokkolory cudne i smaki tez, a te białe kwiatki to własnie jeszcze kolory podkreślają32piękna kompozycjaokłatwehura supreok:)na rozpoczęcie dnia jedna gwiazdeczka jest dobra:) wynik kiedyś do poprawienia 33:)na rozruch bardzo fajna układanka :)5232 mogło być lepiej:-)Poniżej normyPoniżej normyok31 :)Ok:-)45:)znowu 3232 ok33322 błędy wynik 34okłatweooSmaczne, smaczne.Ładne32super!!!:) 35OK ;}37łatweOkmniam, mniamok:)fajne32 =^..^=3432 ?malinki , mniam... 32bardzo łatwe3739, piękna kompozycjalatwe, proste i przyjemne 324035ok31 =^..^=super 28super:)okok34 ale apetyczne2830:)Fajne:)3132ok!!!i udało się :P31ok.53ladneświetnie się układa, bardzo ładna martwa natura, tylko te trzy czarne elementy nie do odgadnięcia!323436394453; ;) 3355okojejoch30 :)33:DWow ;):)superjesienne owoceYo soy Boricua, para que tu lo sepas.33:):)no i pykłam :)33:):):)zaduzo-36:Pok:);dfajny widoczek 35P76 to dobrze ?49jupijupiMiłego dnia!!!Maja70ok;-)yupiSuper!łatwe:)Campos!:) :)oh:))oksmaczneniezleszkoda lata !not bad34:) super29 jestem b. zadowolona, chociaż to łatwa układanka37to było super dopiero jestem tu pierwszy raz i bardzo to polubiłam;>eleganckosuper :-):)winik 99! :Dfajna zabawa:-)moje byccc mojj wynik 39super40-wspaniała zabawa.obserwuje CieJestem Git ;)73to moj wynik slabbyfajne:)...mniamSuper relaks. Polecam.supersmaczne witaminy (*|*):):)super gra38,ale układa się świetniefajne :):):-))Fajne...FAJNE I ŁADNY OBRAZEK WYSZEDŁ Z TEJ UKŁADANKI =Djestokey:):)Hall of fameokokokcha, chaŚwietnesuperokEXTRAzdjęcie piękneokpiękny obrazekPrzepiękny obrazeksuperokokok37super36XD:)iziSie mi podobuje :)ok:):):)to było prościutkie zadanie:0okwynik- porażka, ale układało się milutkosmakowite:)xD4;)smacznego 34.przyjemnie się układało:)ok31, udalo siemkAle frajda!,ładne to jestmniam mniampoczątek lata, a te owoce już są na straganach; no może nie wszystkie - wynik niezły - 33okok:)fajne:)30jestem fajnyok...to co układam zasłania mi podgląd33okppfajniePoczułam zapach lata...32latwe i słodkieJedzcie moje kraboburgery!!!fajneg67 łatwizna !!!35 bez podglądu :)niby łatwe 34uwielbiam owoceok32 :)34 :)31 bezbłednie i nawet nie na podiumok332936:)ładnajeeeładne36okto są bardzo łatwe puzzle :) I LOVE PUZZLE :)mniam, mniam! /34/oksuper:)vn3232;)szybkie!SUPER 32 !!!Super37jak to dobrze, że dopiero wiosna!świetna zabawafajnepierwszy sukcesokok:)34smacznie:))Bardzo fajna układanka z tymi owocami i dynią. 32.:)to jest smaczneokoPyszne!:)ok 34jjj32 oj pięknie wyglądapozdrawiam33 ok...Witaminki :) 34...35ladna kompozycjamniampyszne!

このゲームを評価する

10.0 あなたの投票:

コメントの追加

その他の自然カテゴリーのパズル