Cathedral of Christ the Saviour (Moscow)

(c) Pavel Parmenov 48 2009-05-12
Cathedral of Christ the Saviour (Moscow) - The Cathedral of Christ the Saviour is the tallest Church in Russia. It is situated in Moscow, not far from the Kremlin. The church has a long history. The construction was begun in 1817. It was compl (6×8)
48
3575
200

The Cathedral of Christ the Saviour is the tallest Church in Russia. It is situated in Moscow, not far from the Kremlin. The church has a long history. The construction was begun in 1817. It was completed in 1982. In 1931 the Cathedral of Christ the Saviour was destroyed by Soviets. Reconstruction of the church begun in 1994 and the completed cathedral was consecrated in 2000.

Best results for 6×8 sizeUpdated every 2 hours

Best time

  • 0:55 - Diama
  • 0:59 - goga
  • 1:05 - Mira
  • 1:15 - Puchałke
  • 1:16 - alex
  • 1:21 - maja
  • 1:21 - pawełek
  • 1:23 - c
  • 1:25 - M.Dan.
  • 1:28 - Anetu

Best accuracy

  • 38 - ina
  • 38 - kamila
  • 39 - Mira
  • 39 - anerii
  • 40 - bogusia
  • 40 - abc
  • 40 - camel
  • 40 - hana123
  • 40 - pawełek
  • 40 - zosia.c

comments

gucio Udało się 45 over a year ago
iza 45, piękna cerkiew over a year ago
beatka 52 over a year ago
luka13 47 over a year ago
kora 45 =^..^= over a year ago
Mania 45 - - - - over a year ago
tosia ok piękna 54 over a year ago
Mania 49. Piękna budowla. over a year ago
Zenon wynik 46 over a year ago
mada50 Super 47 over a year ago
kaka jest over a year ago
gabi ok over a year ago
mimi cudo over a year ago
gabi ok 45 over a year ago
Aga 51:) Piękna cerkiew over a year ago
zyga55 46.0k. over a year ago
Dina 45 ładna over a year ago
Rosiakipl fajne over a year ago
Zdzisław 47 over a year ago
bd 48 over a year ago
pysia Ciekawe i piękne 47 over a year ago
tosia ok - tam są piękne te cerkwie over a year ago
y ok. over a year ago
daro84 fajny over a year ago
Dario :/ over a year ago
baciar 45 over a year ago
malar 45 ok over a year ago
haneczka Prawosławne świątynie, obok katolickich gotyckich, są najpiękniejsze. Chyba trudno wymyślić coś nowego i równie pięknego. 56. over a year ago
iwona :) over a year ago
Daneczka 48 over a year ago
MONIKA MOŻE BYĆ -54 over a year ago
Gosia ok over a year ago
Doris :-) nr2 over a year ago
kasia :) over a year ago
m 46 over a year ago
Jolka wspaniałe - 47 over a year ago
rycho 48. over a year ago
gina ok over a year ago
krynia 49 over a year ago
Beeee :-) over a year ago
HELENA ok over a year ago
wiwi 44 :) over a year ago
anolli Moskwa i Petersburg - i ich wszystkie przepiękne cerkwie to moje podróżnicze marzenie. over a year ago
emilka Piękne over a year ago
luda 0k over a year ago
halina ok 64 over a year ago
ika piękna over a year ago
halina Ładna świątynia over a year ago
Tinka ok 47:) over a year ago
Tinka 53 over a year ago
tees 50 over a year ago
Tinka 57:) over a year ago
ika :) over a year ago
anita 46 over a year ago
b jest ok:) over a year ago
Malwina szczęsna jestem opalona over a year ago
gapa 59-duzoooo over a year ago
ewa chodzież :) over a year ago
dorkin 50 i 4 pomyłki over a year ago
ja 48 over a year ago
josiem bogato i pięknie47 over a year ago
ElaB ladna budowla over a year ago
josiem pięknie over a year ago
Yen 56 over a year ago
wiki 46- wspaniała budowla over a year ago
ruda PIĘKNA ŚWIĄTYNIA over a year ago
iwa15 97 over a year ago
jocker cool 57 over a year ago
ewa Fajnie się układa over a year ago
Ania ha ha 45 over a year ago
dona łatwy over a year ago
janio kurdę nie wierzę by ktoś ułożył 48 puzli w mniej ruchów niż one same over a year ago
mariola piękna over a year ago
Alicja Proste i bardzo dobre puzzle over a year ago
josiem rewelacja over a year ago
maj lubie architekture ale wynik slaby over a year ago
Ewelina 47 over a year ago
Nati 46 ;D over a year ago
Mariola 49:)) over a year ago
IRENA 50 piękno bogactwo i przepych szkoda że ludziom tak ciężko się żyje over a year ago
NOGA udało się over a year ago
gapa 62 , cerkiew cudo! over a year ago
bas ok over a year ago
annamiko cerkiew over a year ago
zuza 72 ,,,, over a year ago
inula 50 over a year ago
wrtges76u zbyt łatwe HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. over a year ago
agatka proscizna a:) over a year ago
ema :)) over a year ago
lari latwe over a year ago
hen 46, dość łatwe over a year ago
ania bardzo proste over a year ago
lusi piękna architektura over a year ago
onufryhttp://www.ipuzzle.pl/im super over a year ago
kaz w końcu odbudowali over a year ago
777 :) over a year ago
kora :( 50 over a year ago
asia 45 :) over a year ago
ania z łatwe proste i przyjemne over a year ago
hanka 45;ok over a year ago
dorciaaa ach te chmury...,66:-p over a year ago
anett234 48 over a year ago
tomek proste over a year ago
Ewa JS 48 over a year ago
xantekx d over a year ago
tom 42 :/ :p over a year ago
majcin 44 over a year ago
majcin na początek 47 over a year ago
ulla 49 over a year ago
Ewa JS Piękna budowla over a year ago
HELENA ok mogło być lepiej over a year ago
kinga mogło być lepiej over a year ago
mk oki over a year ago
wikoria łatwe over a year ago
kropa Dwa ruchy złe i poza listą - ale i tak lubię układać puzzle over a year ago
meg 44 :) niewiele brakło :) over a year ago
pyzia troche dlugo over a year ago
franek Najważniejsza cerkiew prawosławna w Rosji należy pamiętać że się odradza po ponad 90 letniej przerwie no bo wiadomo Mikołaj 2 Romanow został zamordowany a na jego miejscu wszedł Lenin a cerkwie burzono lub przerabiano na magazyny ze zbożem nowa Rosja czyli ta po pierestrojce to ta która odbudowuje kościoły w tym i ten na zdjęciu wraca do wiary tylko żeby już nie wracała do caratu bo przyszłość jej leży w prawosławiu aby przetrwała w kraju tym są jeszcze znamiona minionych dyktatur a prawosławie zmieni Rosję która będzie miała świetlaną przyszłość ta która ma olimpiadę zimową w Soczi 2014 i mundial 2018 złoża naturalne i broń jądrową bo wiemy że my z nimi jedno a pojednać w prawdzie Katynia i smoleńska musimy się dla pokoju i zbliżenia narodów i kościołów katolickiego i prawosławnego polecam książkę Rosja trzy tomy Feliksa Konecznego pozdrawiam. over a year ago
klik cerkiew piękna-52 over a year ago
wwwwikalimrepublikapl Bardzo dobre. over a year ago
wwwwikalimrepublikapl Bardzo dobre. over a year ago
Kicia 47 Piękna budowla. over a year ago
antykornik ;-} over a year ago
Super Gigant 54 piękny obiekt. over a year ago
zenia ok over a year ago
zenia ok over a year ago
mona ok over a year ago
Janka (*_*) 43 over a year ago
Marek kioepsko over a year ago
dodi156 trochę kombinowania ale się udało over a year ago
wwwwikalimrepublikapl Należą do najlepszych puzzli. over a year ago
fuckers motherfucker cnt poles luv u over a year ago
ewa śliczna over a year ago
kosmyk Piękna architektura, układa się wspaniale, ale wynik słaby. Mam nadzieję, że będzie lepiej. over a year ago
Justyna Buczkowska lat12 Justyna Buczkowska lat12.Naswed to bgtyhka się nhyuja :]Kocham CiĘ NA JUSTYNA BUCZKOWSKA LUB ZEMAK? over a year ago
iza izabela over a year ago
anika jest spoko over a year ago
Ewa30 ok over a year ago
jolka711 :) ładne bardzo over a year ago
ewcia świetny wido over a year ago
ewcia zajefajne coś over a year ago
dawid007 ok może byyyyyyyyyyyyyyyyyyćććććććć over a year ago
irena super over a year ago
d Nie udało się bez błędu :( over a year ago
tryt tryt over a year ago
fidel oh Christ, save us over a year ago
lelka88 super.... ^^ over a year ago
anna dddd over a year ago
gaga fajne układanie ale troche mi brakło over a year ago
pizama aha over a year ago
Ania fajne over a year ago
Vemona Lubię układać architekturę :) 44 ruchy - za mało żeby się zapisać, ale i tak jestem bardzo zadowolona. :) over a year ago
d 46 - tak samo jak za pierwszym razem :( over a year ago
Kaśka te puzzle było bardzo łatwo ułożyć over a year ago
Izzi okii niezle;-) over a year ago
m ta budova je krivá over a year ago
ciapek brawo over a year ago
ciapek fantastyczne over a year ago
yvonne Dosc proste puzzle. Wynik 58 satysfakcjonuje. over a year ago
Brydziulka :) over a year ago
Jola Bardzo ciekawe i trudne over a year ago
doma :D over a year ago
Marti super over a year ago
ren Ładna over a year ago
DANA super over a year ago
madziolka; ))) ;((( over a year ago
ewcia tylko 45:) over a year ago
stasia super sa te puzle over a year ago
kasikT 54, nie zle jak na pierwszy raz over a year ago
Madzia *131* ale jestem slaba........ over a year ago
Brydziulka piękna:) over a year ago
wiolka Ach,te chmurki... over a year ago
Bogda Takie sobie over a year ago
Anita 45 jestem dumna z siebie ;) over a year ago
BI bez pomyłki i aż 44.... ;((( over a year ago
hana123 Piękne zdjęcie, przyjemnie się układa! over a year ago
Yaris11 46 over a year ago
bezimienna :) 41 jak wielu z Was ........ pozdrawiam over a year ago
ellcia69 45 no cóż możne kiedyś mi się w końcu uda over a year ago
d 46 posunięć :( A już byłam na dobrej drodze do listy zwycięzców... Ale obrazek fajny. Lubię układać architekturę. over a year ago
irka ok over a year ago
ania kasia oto mój wynik 44. jesteście super. over a year ago
ABC ładna over a year ago
WSZa. o i 42 -haha-ha over a year ago
jack Piękna sprawa :) over a year ago
WSZa. i 44 ;-( over a year ago
rockman piękne over a year ago
maria.g ok over a year ago
annbra 48 super over a year ago
12345 facile over a year ago
Lora dziwne puzzle. nie popełniłam żadnego błędu, a mam aż 47? over a year ago
krystian poza listą.. over a year ago
dika Ładne miejsce. No i cieszę się, że dorównałam najlepsiejszym wreszcie -:) over a year ago
kika cerkiew okazała,puzzle mniej ))) over a year ago
IKA 45 za mało żeby się zapisać, ale fajnie się układało over a year ago
ania Puzzle fajne... cerkiew też... Pozdrawiam... over a year ago
gosia 41, 3 pozycja przynajmniej na chwilkę :) over a year ago
gosia takie sobie over a year ago
miś Pierwszy raz od półtora roku jestem na pierwszym miejscu :)) Szkoda, że tylko na chwilkę. over a year ago
butterfly butterfly w czołówce tylko nocą.....:)) over a year ago

Rate this game

Add comment

Other from this category