Khotyn Fortress (Ukraine)

(c) Vitaliy Vorobyov - FOTOLIA 96 2007-05-30
Khotyn Fortress (Ukraine) - Khotyn is a city in province Chernivtsi Oblast of western Ukraine. Khotyn Fortress was constructed in the 13-15th centuries. It is located on the shores of the Dniester River. Khotin was conquered and (12×8)
96
2121
135

Khotyn is a city in province Chernivtsi Oblast of western Ukraine. Khotyn Fortress was constructed in the 13-15th centuries. It is located on the shores of the Dniester River. Khotin was conquered and controlled by many different states, resulting in its official name being changed many times (Khotyn, Chocim, Chotyn, Hotin, Choczim).

Photo by (c) Vitaliy Vorobyov - FOTOLIA

Best results for 12×8 sizeUpdated every 2 hours

Best time

  • 3:34 - Trista
  • 3:41 - ikaa
  • 4:02 - atk
  • 4:06 - Aratorn
  • 4:07 - eli
  • 4:28 - tortor
  • 4:36 - ewa
  • 4:56 - Mira
  • 5:27 - x
  • 5:27 - tessa1957

Best accuracy

  • 87 - bogbro
  • 87 - as
  • 87 - ikaa
  • 87 - atk
  • 87 - Aratorn
  • 87 - 5tg7ik
  • 88 - x
  • 88 - goja
  • 88 - Mira
  • 88 - Badul

comments

IzaMarkiza nice ;-) 8 months ago
daisy 149 year ago
jaki k over a year ago
beatka 163 over a year ago
Olanna 100 - na końcu musiałam trochę pogłówkować. Znakomity pucelek over a year ago
GRAGRA NIE WYSZŁO 99 over a year ago
fokus Fajna zabawa dla poczatkujacych over a year ago
Piotr aa over a year ago
GRAGRA TO BYŁO TRUDNE 113 over a year ago
lis A little harder in some places but not bad over a year ago
kaka jest over a year ago
kasia Twierdza Chocim nie do zdobycia...(96) over a year ago
mysza Byłam.Magiczne miejsce,Dniestr i bezkresne równiny...Twierdza warta zwiedzenia,nadal trwają prace remontowe. over a year ago
gina ok over a year ago
JOLA59 okk over a year ago
dora bardzo ladny zabytek over a year ago
ccc ciezko over a year ago
RENIA 94 over a year ago
Zenon piekny widok,wynik 106 over a year ago
iwo ok over a year ago
iwo 165 over a year ago
muza9 trochę się zaplątałam 162 over a year ago
katarzyna byłem polecam over a year ago
bernadeta :) over a year ago
sabat7 151 over a year ago
ev uch 108 over a year ago
kapitan 108 ok over a year ago
ale ok over a year ago
dan ładny widok twierdza też a wynik mógłby być lepszy-105 over a year ago
ewa chodzież :) over a year ago
stokrotka Bardzo trudny-ale lubię. over a year ago
Alex 127:) over a year ago
dorka ok over a year ago
SPACEMEN Takie sobie over a year ago
stokrotka Ciężko było ale warto. over a year ago
Jacek27 oj trudne było - wbrew pozorom 113 ... over a year ago
ilona udał się over a year ago
josiem było warto over a year ago
maj ciekawy obiekt over a year ago
IRENA widok piękny wynikiem się nie będę chwaliła over a year ago
skols 95 over a year ago
wiki Piekna twierdza over a year ago
ZENEK 131 over a year ago
irena_id 96 over a year ago
Mariola Ok!!!! :))Udało się. over a year ago
ola okej over a year ago
NOGA udało się over a year ago
wak 93 over a year ago
bond ole over a year ago
kora 106 =^..^= over a year ago
kasia piastów zakończyłam wedrówke po twierdzy , warto było tu wdepnąc :) over a year ago
kaz Przez waśnie straciliśmy to właśnie. Widok wspaniały/ over a year ago
zeniac trudne, ale sliczne over a year ago
HELENA Byłam tam kilka lat temu ładna Twierdza over a year ago
anda To jest to. over a year ago
As-sadaka układając takie puzzle można się dużo nauczyć -94 :) over a year ago
krtstyna ok. over a year ago
Ewa JS Dostojna budowla, miło się układało 133 over a year ago
BASIA84A 525 over a year ago
tamala :) over a year ago
mk oky over a year ago
qsenia super over a year ago
dece jkhgdfdnbhg over a year ago
lis Tam z dala błyszczy Dniestr... ... Jedźmy nikt nie woła. over a year ago
Teresa 93:) over a year ago
ziobra Byłam tam w ubiegłym roku, super miejsce, magiczne, polecam na wakacyjne wędrówki, zresztą jak całą zieloną Ukrainę!! over a year ago
albert super over a year ago
wiola :-) over a year ago
zywokost Ej, być Kmicicem i zdobywać twierdzę Chocimską, to było moim największym marzeniem... 60 lat temu. Chociaż wynik marny, układałem dla widoku, piękny. over a year ago
junior DŻOKER over a year ago
rockman ok over a year ago
Zuo. No nie ma czym się chwalić x)) over a year ago
Irka super over a year ago
marzena nie mozliwe jest ulozenie w 87 ruchow over a year ago
ania kasia 97 ok over a year ago
Mir nice over a year ago
zabka2 super.. twierdza.. over a year ago
el dupa nawet fajny zameczek over a year ago
aggga Niesamowite puzzle, miałam dużo frajdy z układania, aż postanowiłam tam pojechać. I zrobiłam sobie takie samo zdjęcie jak w tych puzzlach. Polecam Ukrainę i pozdrawiam z Rumunii. over a year ago
CaptRD great, need good pic to use as go-by over a year ago
przemek całkiem nieźle sie układa te puzle bez patrzenia na wzór :D over a year ago
xserkses trudne;D over a year ago
nina ok over a year ago
bozka fajne:) over a year ago
zofka boskie over a year ago
Anita było już tak blisko;( over a year ago
Madzia No niby łatwe, ale troszkę mozna się zakręcić. ;pp over a year ago
ter takie mi się podobają - ok over a year ago
Aratorn Super Zabawa ... a będzie jeszcze lepsza jak wejdę do top :) over a year ago
vacheron FAJNA ZABAWA NA WOLNY CZAS over a year ago
YOeLL nie poległem pod Chocimem... over a year ago
tos8885 e tam wcale nie takie tragiczne jak sie wydawac moglo:) over a year ago
Lukasz W sw over a year ago
BI twierdza zdobyta! over a year ago
zosia ok over a year ago
WSZa 113 :-( over a year ago
mel Oczywiście chciałam napisać "wcale nie takie łatwe" :) over a year ago
mel Wcale nie takie ładne, gdyby nie możliwośc podglądania obrazka, wymyśliłabym całkiem nowy budynek ;-) over a year ago
lonia :} over a year ago
ania dziś szukałam 4 puzzle i to bardzoooooooooo długo. over a year ago
majka welcome polska dziekuje over a year ago
Aga Super! over a year ago
Agnieszka_124 Fajnie się układało, tylko ta trawa ... over a year ago
Comaberenices Aż tak proste nie były, na jakie wyglądają:) over a year ago
bog Marszałek pojechał na lody kiedy budowano tą autostradę ! over a year ago
Danu32 :) over a year ago
szasz wcale takie trudne nie jest over a year ago
maniutekkk20 te to mi daly popalic ale sie ulorzyly i jest super ... over a year ago
pp dość trudne over a year ago
aggi mega trudne powinno być więcej gwiazdek,ale ciekawe over a year ago
rafi fajne over a year ago
effi :) :) :) over a year ago
maja ladny zamek over a year ago
sławek ciekawe over a year ago
zuza uwielbiam puzle:) over a year ago
Maribo Lista najlepszych wyników to wielka bzdura. Szybciej mozna wygrac milion w totolotku anizeli uzyskac takie wyniki.... over a year ago
BiEdRoNkUs troche jest tutaj oszustwa, rekord przesunięc klocków jest mniejszy od ilosci klocków na planszy. Więc jeśli na początku gry przy rozdaniu puzzli kilka nie leży już na swoim właściwym miejscu to nie ma szans pobi rekord. over a year ago
marzena Bardzo fajna zabawa,mogę tak układać całymi dniami over a year ago
Helcia z wynikiem 158 wstyd komentować ,ale puzzle ciekawe over a year ago
Yaar Ułożyłam over a year ago
Ceja garno over a year ago
k very pretty over a year ago
jas :) over a year ago
doopaa26 303 ruchy over a year ago
biagio biagio e justyna over a year ago
olka bardzo fajne i ciekawe puzzle:-) over a year ago
Aneta :) over a year ago
edyta trudne.. ale mialam 520 ruchow ;D over a year ago
Saga Pozornie łatwy ale wcale tak nie było - rety tele błędów .Nie będę układać po kilka razy bo to n u d n e over a year ago
ina trochę się namęczyłam wynik nie najlepszy ale udało się over a year ago
danusia dla mnie trudne over a year ago
lolek 99 nie najlepiej mi poszło over a year ago
md niezłe over a year ago
belinda spoko over a year ago
alunia niop... myslalam ze lepiej mi pojdzie :/ over a year ago

Rate this game

Add comment

Other from this category